Mira0911 skriver:
Lina har grædt og skreget hele aften....
Kæresten skal møde på arbejde kl. 3 ( Om en 1½ time..)
Han har dog fået sovet det meste af aften... Han gik i seng samtidig med Julie...
Her omkring kl. 23.00 kom han op for at prøve at dysse Lina ned uden held... på 2½ time har hun spist 3 flasker a 150ml pr flaske... Jeg gav hende en flaske mere her omkring midnat, ikke fordi der var sug i den flaske... Hun blev faktisk bare meget mere hysterisk... 
Jeg var ved at opgive det hele... Synes jeg virkelig havde gjort alt i løbet af aften for at få hende til at sove... Men det har så ikke lykkes...
Kæresten tog over, gik med hende fra den ene ende af stuen til den anden ende af lejligheden med hende mere end 5 gange hvert fald... Lina lå/hang på skulderen af ham og egentlig bare kiggede rundt omkring...
Han prøvede og sætte sig ned med hende og der begyndte hun så igen og græde, kort tid efter fik hun sutten og faldt rimelig hurtigt i søvn... Hun sover ikke tungt nok endnu, men det er den rigtige vej nu til at hun får sovet noget...
Ja kæresten skal på arbejde om ikke så længe, så jeg VED hvordan aften bliver imorgen... Det bliver en kort aften, da han ikke har fået sin søvn og når han ikke har det, har han meget nemt ved at få migræne anfald og det er bestemt ikke sjovt eller rart at se på...
Så jeg har pakket masser af sukkerholdige småkager til hans arbejdsdag imorgen... 
Udover det bliver det en meget hektisk dag... Julie holder fri fra dagplejen i morgen... Allerede nu ved jeg hvordan dagen bliver i morgen....
Hun kan ikke rigtig behandle vores Lupo ordentligt... Bære hende i halsen, det duer bare ikke... Vi har brugt hele weekenden på at forklare hende hvordan man behandler en kat, at Lupo nok skal komme hen til Julie hvis hun vil snakkes med...
Nå men håber da jeg får en rimelig god dag med tøserne imorgen selvom det bliver en masse ramaskrig fra Julie fordi Lupo ikke vil snakke med hende osv osv osv...
UNDSKYLD at jeg måtte ud med min dårlige samvittighed over at jeg ikke har kunne få dysset Lina ned og at kæresten ikke får sin søvn.... 
Og nej hun har ikke kolik eller noget med muskler der spænder eller låser... Det blev tjekket i Onsdags... 
Lina har sikkert bare haft en af sine aftener hvor hun bare ikke kunne sove og har været mega sulten.... 
Måske lidt lang... SORRY....
Årh hvor er det synd. Det er bare så hårdt når de græder og græder 
Det falder mig ind, at hvis Lina er meget sulten og hun udelukkende får flaske, så kunne du jo skifte over på nr. 2 erstatning (fx Nan 2) som mætter lidt mere. Det må man gerne nu, hvis de udelukkende får flaske og ikke ammes.
For den sags skyld fik Amanda i den alder også vælling 2 gang dgl så sulten var hun, men det skal man kun gøre hvis der ingen vej er udenom, for det anbefales jo at vente lidt med vællingen. Men det er bedre at tage den nødløsning end at lade dem græde af sult, hvis det bare slet ikke hjælper nok med nr. 2 erstatning.
Ved slet ikke om det kan hjælpe, eller om det er det der er problemet, det faldt mig bare lige ind
Ang. det med katten, så havde vi et lignende problem med min kærestes lillesøster, som drillede den og hev den i halen osv. I vores tilfælde løste problemet sig selv ved at katten sagde fra ved at hvæse og kradse hende. Så holdt hun op. Inden havde jeg self. forklaret at det ikke går at drille katten osv, men hun blev ved alligevel.
Kram og håber at du får en god nats søvn i nat og det hele så ser mere overskueligt ud igen