Flash jeres tattoos :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Loa

Bertemor skriver:

Jeg har min elskede Cleo som sidder på min højre underarm. Fik den i gave af min kæreste og ældste datter til min fødselsdag sidste år! Min første tatt.

Min ældste datter er Fiskene i stjernetegn og ville ik ha en traditionel stjernetegnstatt. Og så elsker jeg Disney! 

Har så bare det "problem" nu, at min yngste datter er Vægt og jeg vil også gerne ha hendes stjernetegn og gerne i samme stil, men hvordan filan får man lige lavet en Vægt lige så fin som min Cleo?!  

Hvor er det en fed idé......... 

Har selv tænkt på hvordan jeg kunne få noget der symboliserede min datter..... Men hvis jeg skal kopiere din idé  så skulle jeg have en krebs tattoveret, og der kan jeg kun komme i tanke om Sebastian fra den lille havfrue..... Måske lidt mærkeligt når jeg har en datter

Men fin fin tatto 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Mille83

AnneBJ skriver:

Min første er fra okt. 2009. Den trænger til en optegning, men det var der ikke tid til idag, da jeg fik lavet håndaftrykket. 

Kom til og tænke på hvordan laver man den hånd?? tegner man bare barnets hånd på en tegning? - nej så kommer der jo ikke struktur, hvad gør man egentlig? 

Anmeld

15. december 2011

AnneBJ

Mille83 skriver:

Kom til og tænke på hvordan laver man den hånd?? tegner man bare barnets hånd på en tegning? - nej så kommer der jo ikke struktur, hvad gør man egentlig? 

Jeg har lavet et aftryk med stempelsværte. Det gav jeg tatovøren og han tegnede lidt af, og resten er lavet i frihånd - den ligner aftrykket til forveksling

Anmeld

16. december 2011

Simon's moar <3

Mille83 skriver:

Jeg har snakket med en tatovør om det, da jeg gerne vil ha Simon's håndaftryk, og han ville tage en kopi af hånden, i en kopimaskine, og så tegne derefter

Anmeld

16. december 2011

X0

Her er alle mine 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. december 2011

X0

isabellamor skriver:

jeg har denne

den har været grimmere før den blev helt færdig, så jeg fik en ny tattovør på den. så det kan i jo også lige få lov og se.

Jeg synyes din er vildt fed  

Anmeld

16. december 2011

Maja88

jamen jeg har 2...skal have en mere med aprilla, men ved ikke helt hvad endnu

og manden har så lillepigens hænder i 3d (vi skulle ligge dem op ad en glasplade og så tage et billede og så tegnede han dem op)

min tribal er efter min graviditet blevet grim så den skal helt klart tegnes op... den har mistet lidt farve osv.

ps. skriv hvis i vil se mandens

Anmeld

17. december 2011

Mille83

AnneBJ skriver:

Jeg har lavet et aftryk med stempelsværte. Det gav jeg tatovøren og han tegnede lidt af, og resten er lavet i frihånd - den ligner aftrykket til forveksling

Fedt tak 

Anmeld

19. december 2011

VNB

Becks skriver:

Haha ja

Da jeg fik lavet den med sommerfuglen på foden sidste år, der gik der en måneds tid før jeg opdagede at det var den samme jeg havde på mit håndled  Den på foden har bare ikke de mønstre på

hehe ej hvor sjovt at du ikke havde set at det var den samme  men den er nu også sød, så det gør ingenting at du har hele 2 stk af den 

Anmeld

19. december 2011

karina1980

jeg har disse 3

vædderen= min datters stjernetegn

skorpion= min søns stjernetegn

tyr= mit stjernetegn

så vil jeg gerne have laver 2 svaner midt på ryggen en rød og en blå, som danner et hjerte hvori deres fødselsdage skal stå.

øverst mellem de 2 tatts. skal der være et citat, men kan ikke helt bestemme mig for hvilket jeg vil have der endnu og om det skal stå der, resten skal dækkes med blomster tribal, af mælkebøtter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.