Navn: Janne Kloster
Yndlingsfarve: Jordfarver, rød og limegrøn.
Yndlingsdyr: Kat og hund.
Yndlingsret: Ovnbøffer med skivekartofter, wiskeysovs, hvidløgsflutes og et glas god rødvin.
Yndlingsfrugt: Vandmelon
Yndlingsfilm: Åh der er mange.
Jeg bryder mig ikke om: Falske personer og pessemister.
Hvis jeg havde 5000 kr. ville jeg købe: Den total fede taske jeg har set til 1500,- også vil jeg have lidt nyt tøj og til frisøren.
Jeg forlader aldrig mit hjem uden: Min mobil.
Mit bedste skønhedstip: Tag makeup af med babyolie.
I mine drømme skulle min næste rejse gå til: Kina
Hvad får du oftest komplimenter for? At jeg er rummelig.
Griner du nogle gange når du er alene? Ork ja.
Hvor bor du? I Nordjylland (Torslev)
Trives du der? Jeps.
Hvordan kan man imponere dig? Ved at være veltalende, interesseret og intelligent.
Ejer du et par Converse? Desværre ikke, men ønsker mig nogle i julegave.
Hvilket mobilabonnement har du? Call me Pow.
Hvordan tager du telefonen? Siger: Det er janne. Ell bare: Janne.
Hvem ringede du til sidst? Min far.
Antal timers søvn i nat: 6½.
Plejer du at komme til tiden? Stort set altid. Hader at komme for sent og opfatter det som voldsomt sløset, at komme for sent.
Hvad synes du om dine fødder? Udemærket pæne, når det nu er fødder.
Havde du en god aften i går? Bestemt god aften.
Favoritdrik om morgenen: Mælk og kaffe med mælk.
Hvornår plejer du at gå i seng? Kl 23-23.30.
Er du genert? Nej, men jeg er heller ikke frembrusende.
Dyrker du sport? Ja jeg prøver. I motionscenter, cykler og løber. Jeg duer ikke til at skal afsted en bestemt aften om ugen. Jeg vil selv kunne vælge, når jeg har lyst.
Hvad er det værste du ved? Pædofili og andet børnemishandling. Føler OVERHOVEDET ingen sympati for disse mennesker. Jeg er ikke rummelig med disse mennesker og skal nok ikke være med til at vælge om de skal i behandling ell om de skal have dødsstraf...
Hvad er det fineste du er blevet foræret? Mit sygeplejeur i guld, da jeg blev uddannet Ssa i 09'.
Grønne eller røde æbler: Røde.
Har du strømper på nu? Ja.
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Næh, men jeg har mine favoritmærker, både til mig selv og mine drenge. Det handler for mig om både pasform, størrelser og kvalitet til prisen.
Hvornår står du op i weekenden? Omkring kl 9 begge dage.
Er du piercet nogen steder? Ja i ørerne. Bruger kun det ene nederste i begge ører, men har faktisk 5 huller i det ene øre og 4 i det andet øre (+ har haft hul i næsen).
Har du nogen tatoveringer?Ja en delfin i H. lyske.
Vil du giftes? Er gift og har været det i 12 år.
Er du god til at lave mad? Ja det synes jeg selv.
Er du musikalsk? Nej ikke rigtig. Jeg synger og fløjter, men det er ikke godt for andre at høre på.
Hvad er din favorit-is? Lakris is.
Bor dine forældre sammen? Ja de har været gift i 35½ år.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Aften!!!
Hvilken farve er dine øjne? Blå.
Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør? Bider negle engang imellem. Desværre...