Dagplejestart - kaos :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Kvindemin

Kan ikke holde til det her.
Min søn på 14 mdr. er igen startet i dp.
Historien gjort kort :

Han startede i dp 12 mdr. gammel, han prøvede at være der alene få timer og vi tog ham ud efter endt uge. Kemien var ikke imellem dp moren og jeg og vi følte ikke at vores søn trives. (han spiste bl.a. ikke 12 dage efter)

Han er igen startet i dp, hos en ny dp mor, min mavefornemmelse har gidtil været god. Han har været der alene indtil frokost og så hjem og sove, vi kører på anden uge og i morgen skal han sove til middag der. Dog sove formiddag hjemme.
Han vil ikke rigtig spise, han er ked af det, skælder ud og slår. Græder timevis før putning, er ubeskrivelig ulykkelig og vred.

Hvad skal jeg stille op, jeg tror ikke på at min søn har det godt og er tryg ved det her.
Søger ivrigt noget hjælp og har tænkt mig at fortælle dp moren i morgen, hvordan han regaere hele dagen herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tror det er en helt normal reaktion din dreng kommer med. Hvis ikke han er vant til at være ved andre end mor og far

Giv det en uge mere og se om det ikke bliver bedre. Han skal jo lige have lov til at reagere og markere at det her er nyt for ham

Anmeld

12. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Kvindemin skriver:

Kan ikke holde til det her.
Min søn på 14 mdr. er igen startet i dp.
Historien gjort kort :

Han startede i dp 12 mdr. gammel, han prøvede at være der alene få timer og vi tog ham ud efter endt uge. Kemien var ikke imellem dp moren og jeg og vi følte ikke at vores søn trives. (han spiste bl.a. ikke 12 dage efter)

Han er igen startet i dp, hos en ny dp mor, min mavefornemmelse har gidtil været god. Han har været der alene indtil frokost og så hjem og sove, vi kører på anden uge og i morgen skal han sove til middag der. Dog sove formiddag hjemme.
Han vil ikke rigtig spise, han er ked af det, skælder ud og slår. Græder timevis før putning, er ubeskrivelig ulykkelig og vred.

Hvad skal jeg stille op, jeg tror ikke på at min søn har det godt og er tryg ved det her.
Søger ivrigt noget hjælp og har tænkt mig at fortælle dp moren i morgen, hvordan han regaere hele dagen herhjemme

Da min søn begyndte i vuggestuen græd han i en måned! Og jeg var mere ulykkelig end ham. De vender sig til det. Og børn kan mærke hvis deres mor er bekrymret. Min søn er 14 måneder nu. Og inden han begyndte i vuggestuen vejede han næsten 12 kilo nu vejer han 9,7 og han er super glad for at være der. Jeg regner med at han tager på igen da han er meget mad glad. Jeg har lært at man skal give det lidt tid.

Anmeld

12. december 2011

miinimeal

jamen det er ganske normalt(;

sådan var mi søn også, og har også været møllen igennem med at skifte dp.

men nu i hans nye har der heldigvis også været en reaktion hvis ikke der var det ville det da også være underligt(:

men kan kun sige det er ganske normalt

Anmeld

12. december 2011

Kvindemin

Det prøver jeg selvfølgelig også.
Min store datter gik bare ved en rigtig dårlig dp mor, er siden blevet lidt skræmt tror jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.