Feber/feberkrampe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Mussen2

Min datter på 2½ er syg - øv. Med ret høj, skiftende feber. Hun er mat og har ingen appetit, men er ellers ok i humøret, som man nu kan være.

Jeg har lige puttet hende og hun frøs som en lille baby, da jeg kun havde givet hende en kortærme4t body på.

Normalt sover hun i uldbody og natdragt, men grundet feberen, som var på 39, 1 da den var højest turde jeg ikke give hende mere på.

Men hun insisterede og skælvede så meget at jeg gav hende natdragten på og så ikke en body indenunden.

hun bruger ikke dyne. Nu sidder jeg og er lidt nervøs for feberkramper. Hun ligger på 1. sal. med babyalarm og jeg har lyttellapperne ude, men kan man i det hele taget høre hvis hun går i krampe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

B&J

håber i fik en nat uden feberkramper og feberen er fladet så sender dig lige en kæmpe knuser jeg skal være ærlig når min dreng har så høj feber giver jeg ham en panodil stikpille så feberen kan falde og ikke blive såå høj

Anmeld

13. december 2011

Mussen2

B&J skriver:

håber i fik en nat uden feberkramper og feberen er fladet så sender dig lige en kæmpe knuser jeg skal være ærlig når min dreng har så høj feber giver jeg ham en panodil stikpille så feberen kan falde og ikke blive såå høj

Tusind tak

Det gik heldigvis fint og jeg gav hende faktisk også noget panodil for at få ro på og få feberen under kontrol. Det gik meget bedre. Hun er dog hjemme i dag, men med meget laver feber. Utroligt, som det kan komme og gå.

Tak for krammeren

Anmeld

13. december 2011

B&J

Mussen2 skriver:

Tusind tak

Det gik heldigvis fint og jeg gav hende faktisk også noget panodil for at få ro på og få feberen under kontrol. Det gik meget bedre. Hun er dog hjemme i dag, men med meget laver feber. Utroligt, som det kan komme og gå.

Tak for krammeren

dejligt du fik styr på den ja den kan svinge rigtigt meget g det er rigtigt træls..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.