Ipod Touch - Hvordan fungere den!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.733 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Mira0911

Bruger den almindelig simkort? 

Er det ligesom en almindelig tlf hvor man kan sms'e osv? 

Eller er det mere en "computer"? 

Er der nogle som kan fortælle lidt om den.... 

Synes ikke jeg kan finde noget om den på nettet om den bruger alm. simkort... 

Kæresten har forelsket sig i en Ipod Touch 8 GB.... 

Fortæl endelig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Mira0911

12. december 2011

Christabelle

En iPod Touch er til at høre musik, spille spil og være på nettet på. Den kan ikke hverken ringe eller sms'e (kan min i hvert fald ikke) Det er en iPhone der kan det. Så ingen simkort i en iPod :-)

Anmeld

12. december 2011

Mira0911

Christabelle skriver:

En iPod Touch er til at høre musik, spille spil og være på nettet på. Den kan ikke hverken ringe eller sms'e (kan min i hvert fald ikke) Det er en iPhone der kan det. Så ingen simkort i en iPod :-)

Meget mærkeligt når der står dette om det: 

"iPod touch fra Apple er meget mere end bare en musikafspiller. Det er et lille multimedieværktøj, hvor man både har mulighed for at skrive sms'er, bruge Game Center og hvor man kan spille de spil man har downloadet i App Store samt spille mod eller med sine venner. Der er selvfølgelig også mulighed for at høre musik og købe sange via iTunes. Man kan også bruge iPod touch til at surfe på nettet."

Anmeld

12. december 2011

Christabelle

Hmm ja det er da mærkeligt, men min kan i hvert fald ikke sms'e. Og der er heller ikke slot til simkort. Men kan selvfølgelig godt være der er det i de nyeste. Købte min i foråret så er også ved at være et stykke tid siden.

Anmeld

12. december 2011

Pige2009

Mira0911 skriver:

Meget mærkeligt når der står dette om det: 

"iPod touch fra Apple er meget mere end bare en musikafspiller. Det er et lille multimedieværktøj, hvor man både har mulighed for at skrive sms'er, bruge Game Center og hvor man kan spille de spil man har downloadet i App Store samt spille mod eller med sine venner. Der er selvfølgelig også mulighed for at høre musik og købe sange via iTunes. Man kan også bruge iPod touch til at surfe på nettet."

Så er det nok sms via trådløst netværk. Jeg overvejede en iPod touch, men for meget få kroner mere, kunne jeg få en iPhone, som kan så meget mere og ligeledes indeholder en iPod, så jeg ville købe en iPhone i stedet

Anmeld

12. december 2011

Mira0911

Okey... 

Hmm... 

En Ipad 2 Wi-fi kan den bruges uden simkort? 

Anmeld

12. december 2011

Pianisten

Hej

Du skal ikke bruge simkort til en dims, bare fordi den kan gå på nettet Det du skal bruge simkort til, er hvis den kan smse eller ringe, eller hvis du skal gå på nettet et sted, hvor der ikke er wifi. Jeg har selv den der ipod touch 8gb, og den kan 100% det samme som en iphone - undtagen sms og opkald og gå på internettet "selv".

Så er der også det tricky ved den, at hvis der kun er indbygget wifi i den, altså trådløs opkobling til forbindelse "udefra", så skal du ikke have simkort, men hvis du har en ipad med 3G (altså internet indbygget så du ikke behøver være afhængig af omverdenen), så skal du have et simkort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.