Damn Hende......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. december 2011

MyLove E

Min kørelære ,eller x-kørelære. Jeg har ikke mange timer tilbage men har været nød til at skift kørelære da hende og jeg bare ikke kunne sammen. Jeg har haft brug for nogle ekstra køretimer og det har åbenbart ikke passet hende at skulle bruge længer tid.

Hun har været nedladen over for mig. og i torsdags fik hun mig så til at bryde helt sammen, ved at sige ting som, "nu må du da snart forstå det, og du er  28 du burde være bedre end dem på 18"

Så jeg har været nød til at stoppe hos hende. Jeg har ikke lyst til at se hende igen så min mand gik i dag op og hente mine papir så jeg kan komme til en anden kørelære.

Der stod hun så foran alle sin elever og sagde til min mand at hun dag var rigtig glad for at hun aldrig skulle se mig igen.

ARGGGHHHHH !"#¤%&/&%¤#" er bare så gal....

Undskyld måtte bare skælde ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Gry91

hvad er det dog for noget at sige til og om sin elev ?? :s

Godt du starter ved en anden!  

Anmeld

12. december 2011

TNBC

det kan ikke kørelærer sku da ikke sige. 

Bare fordi man er ældre betyder det ikke at man er bedre(jeg siger ikke at du er dårlig), men der er jo forskel på folk og hvad vi er gode til. Hun skal da være støttende overfor sine elever og ikke nedhakke dem, hvis de laver en fejl eller ikke lige er perfekte til alt. 

og at hun så siger at hun er glad for at hun aldrig skal se dig igen. er det ikke lidt chikane eller på vej til det? 
Forstil dig at du var blevet hos hende længere.. hun har allerede fået dig til at bryde sammen.. 

hun kan ikke tillade sig at behandle elever på den måde. 

Anmeld

12. december 2011

lycly

Tauf skriver:

Min kørelære ,eller x-kørelære. Jeg har ikke mange timer tilbage men har været nød til at skift kørelære da hende og jeg bare ikke kunne sammen. Jeg har haft brug for nogle ekstra køretimer og det har åbenbart ikke passet hende at skulle bruge længer tid.

Hun har været nedladen over for mig. og i torsdags fik hun mig så til at bryde helt sammen, ved at sige ting som, "nu må du da snart forstå det, og du er  28 du burde være bedre end dem på 18"

Så jeg har været nød til at stoppe hos hende. Jeg har ikke lyst til at se hende igen så min mand gik i dag op og hente mine papir så jeg kan komme til en anden kørelære.

Der stod hun så foran alle sin elever og sagde til min mand at hun dag var rigtig glad for at hun aldrig skulle se mig igen.

Årh jeg var flejnet fuldstændig!!
Har du ikke fortalt det til den køreskole hun er tilknyttet? At hun ikke behandler sine elever særlig godt?

Anmeld

12. december 2011

MyLove E

LunaLykke skriver:

Årh jeg var flejnet fuldstændig!!
Har du ikke fortalt det til den køreskole hun er tilknyttet? At hun ikke behandler sine elever særlig godt?

Det er hendes køreskole. Men hun er mega gammel tro hun er over 65 så hun stopper da heldigvis snart.

Anmeld

12. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvad fanden er det for noget svineri....!!! Sådan noget tænker man for dig selv og siger bestemt ikke højt for en!

Kan blive hidsig over sådan noget!

Anmeld

12. december 2011

lycly

Tauf skriver:

Det er hendes køreskole. Men hun er mega gammel tro hun er over 65 så hun stopper da heldigvis snart.

Ja, så skal hun forhåbentligt snart pensioneres, den gamle hejre .

Anmeld

12. december 2011

MyLove E

rikkeregnbue skriver:

Hvad fanden er det for noget svineri....!!! Sådan noget tænker man for dig selv og siger bestemt ikke højt for en!

Kan blive hidsig over sådan noget!

Det jeg syntes er værst er at hele lokalet er fuldt med elev og dem siger hun det foran.

Anmeld

12. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Tauf skriver:

Det jeg syntes er værst er at hele lokalet er fuldt med elev og dem siger hun det foran.

Det er bare forkert... ! Ingen burde opføre sig sådan.. Nu må hun da holde op. Du skal jo lige have lov at lære det! Og hvad så hvis du måske ikke klarer og lærer så hurtigt som alle andre? Det kan jeg da skrive under på, at det gør jeg bestemt heller ikke!

Tror kørelæreren skal være meget taknemmelig for, at jeg ikke har været til stede.. For ellers havde hun fået min mening at høre

Anmeld

12. december 2011

Clisolka

Tauf skriver:

Nej nej nej, det er vist godt du fik skiftet kørelærer!! 

Hun kan ikke tillade sig at være på den måde - og slet ikke overfor et fyldt lokale med andre elever! Ha, det er jo ligefør du skulle klage over hende (har man egentlig mulighed for det?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.