hvornår bliver kontanthjælp udbetalt her i dec

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.845 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Anonym trådstarter

Hej jeg ville lige hører da jeg ikke kan huske det fra sidste år, hvornår det er kontanthjælpen bliver udbetalt i december, om det er som normalt eller sidste arbejdess dag før jul da kommunen jo har lukket mellem jul og nytår.

håber der er en der kan hjælpe, god aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

mulle7430

Anonym skriver:

Hej jeg ville lige hører da jeg ikke kan huske det fra sidste år, hvornår det er kontanthjælpen bliver udbetalt i december, om det er som normalt eller sidste arbejdess dag før jul da kommunen jo har lukket mellem jul og nytår.

til 1 jan  eller nok dagen før

Anmeld

12. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

det er ALTID sidste BANKDAG i måneden - det har intet at gøre med hvornår kommunen har åben eller lukket

Anmeld

12. december 2011

bobbles

Anonym skriver:

det må være fredag den 30 det er sidste bankdag i måneden..

Anmeld

12. december 2011

Clotte

Toshiba skriver:

det er ALTID sidste BANKDAG i måneden - det har intet at gøre med hvornår kommunen har åben eller lukket

I Favrskov Kommune er det ALTID den 1.  i mdr med mindre at den 1. er i en weekend eller helligdag så er det den sidste bankdag i mdr.

Clotte

Anmeld

12. december 2011

Toshiba

Clotte skriver:

I Favrskov Kommune er det ALTID den 1.  i mdr med mindre at den 1. er i en weekend eller helligdag så er det den sidste bankdag i mdr.

Clotte

her er det sidste bankdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.