Skilt efter 3 måneder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. december 2011

kimfrit

Ja måske er jeg lidt langsom, men det er først lige gået op for mig nu, har Camilla og Christian, som ellers virkede som en stabil fast par i DUM, er blevet skilt blot efter 3 måneder!?!?!

Jeg forstår det slet ikke, hvis de allerede havde problemer, hvorfor fuldførte de så brylluppet, når de faktisk ikke havde råd til det, de kæmpede jo hårdt med at få det til at passe sammen :/

Hvad mener i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

maria_wlt

Ja det var måske et forsøg på at blive sammen at de gjorde det.. det er jo set før, men hverdagen kommer alligvel og bider dig bagi Sørgeligt at de ikke kunne finde ud af det..

Anmeld

12. december 2011

kimfrit

maria_wt skriver:

Ja det var måske et forsøg på at blive sammen at de gjorde det.. det er jo set før, men hverdagen kommer alligvel og bider dig bagi Sørgeligt at de ikke kunne finde ud af det..

Ja det er rigtig ærgeligt, de var virkelig så søde sammen, jeg troede faktisk de ville holde for evigt

Anmeld

12. december 2011

camillakrath

kimfrit skriver:

Ja måske er jeg lidt langsom, men det er først lige gået op for mig nu, har Camilla og Christian, som ellers virkede som en stabil fast par i DUM, er blevet skilt blot efter 3 måneder!?!?!

Jeg forstår det slet ikke, hvis de allerede havde problemer, hvorfor fuldførte de så brylluppet, når de faktisk ikke havde råd til det, de kæmpede jo hårdt med at få det til at passe sammen :/

Hvad mener i?

Har du læst den her artikel? http://starlounge.dk.msn.com/photoviewer.aspx?cp-documentid=160010797

Der prøver hun at forklare lidt

Men jeg tror måske at de har holdt fast i håbet.

Men nej, jeg havde aldrig giftet mig hvis det havde kørt skidt i et godt stykke tid før som hun beskriver. Så ville jeg slet ikke være sikker nok.

Men jeg tænker lidt, hvornår de har sendt invitationerne ud, fordi hvis de var sendt ud, da det begyndte at gå skidt, så har de nok syntes det var svært

Anmeld

12. december 2011

FrkZier

jeg blev selv overrasket da jeg læste det fordi jeg også synes de virkede som et super stabilt par og blev sku ked af det på deres vejne, men sådan er livet jo desværre en gang imellem ..

- Synes dog også det er lidt mærkeligt at de valgte at fulføre bryllupet nu de åbenbart havde store problemer allerede inden, men igen det jo deres valg og man ku jo kun have håbet på det bedste

Anmeld

12. december 2011

Carina1977

De havde nok ikke valgt at blive gift, hvis det viste sig at de ville gå fra hinanden 3 måneder efter 

Nogen gange træffer man et valg....og det var måske deres måde at kæmpe for forholdet, og det kan man da helt sikkert beundre dem for....i modsætning til dem, der giver alt for hurtigt op. de forsøgte, det gik ikke, og så må de få det bedste ud af det 

men ærgeligt for dem...ja 

Anmeld

12. december 2011

TaAsJu

Af hvad jeg har læst mig til, holdet de brylluppet for invitationer var sendt ud. Også håbede de nok at det ville kunne redde det..

Men ja som mange andre skriver så var de bare et godt par.. Syntes de passede så godt sammen..

Anmeld

12. december 2011

kimfrit

camillakrath skriver:

Har du læst den her artikel? http://starlounge.dk.msn.com/photoviewer.aspx?cp-documentid=160010797

Der prøver hun at forklare lidt

Men jeg tror måske at de har holdt fast i håbet.

Men nej, jeg havde aldrig giftet mig hvis det havde kørt skidt i et godt stykke tid før som hun beskriver. Så ville jeg slet ikke være sikker nok.

Men jeg tænker lidt, hvornår de har sendt invitationerne ud, fordi hvis de var sendt ud, da det begyndte at gå skidt, så har de nok syntes det var svært

Næh, har lige læst det, men det virker mærkeligt at fuldfører brylluppet, hvis man i lang tid at det ikke fungeret optimalt.

Men måske de finder sammen igen?

Anmeld

12. december 2011

kimfrit

Mor til 2, snart 3 skriver:

Af hvad jeg har læst mig til, holdet de brylluppet for invitationer var sendt ud. Også håbede de nok at det ville kunne redde det..

Men ja som mange andre skriver så var de bare et godt par.. Syntes de passede så godt sammen..

Men dete r jo egentlig bare en dårlig undskyldning og sige, vi har sendt invitationerne ud, derfor bliver vi nød til at holde brylluppet

Men ja det er ærgeligt, håber de finder sammen igen og kan få det til at fungere

Anmeld

12. december 2011

Loa

Jeg er vildt overrasket. De virkede SÅ glade for hinanden. 

Men er jo svært at vide hvad der foregår i de små hjem når kameraerne er slukket. 

Men de var virkelig et par jeg troede ville klare den. Hvis ikke de kunne, så er der ikke håb for nogle af DUM parene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.