meget småtspisende baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Hailiesmom11

Hej de damer

jeg har lige brug for et råd eller to..

Den sidste uges tid har min datter ikke gidet spise hendes grød, hun spiser normalt en stor portion 2 gange om dagen og mælk 3-4 gange..

Men den sidste uge har hun maks villet spise 3-5 skefulde mad resten har jeg skullet lege hende til at åbne munden og når hun drikker mælk så spiser hun heller ikke ret meget i forhold til hvor meget hun normalt drikker mellem 190-230 ml af gangen men nu er det maks 150 af gangen...

Kan hun reagere sådan fordi hun er ved at få tænder? hun blev 6 mdr i lørdags, hun er glad og tilfreds, sover som hun normalt gør og har afføring som normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

IngenKoPåIsen

Jeg kan i hvert fald huske at min datter spiste mindre i de perioder hun fik tænder

Anmeld

12. december 2011

Hailiesmom11

Malunsesmutti skriver:

Jeg kan i hvert fald huske at min datter spiste mindre i de perioder hun fik tænder

Tænker også det er det for hun tygger rigtig meget på fingrene og er begyndt at ville have sut forrige weekend  og sutten har hun aldrig gidet før.. kan hverken mærke eller se noget endnu men håber de snart kommer så det er overstået til juleaften

Anmeld

15. december 2011

2babygirls

Hailiesmom11 skriver:

Hej de damer

jeg har lige brug for et råd eller to..

Den sidste uges tid har min datter ikke gidet spise hendes grød, hun spiser normalt en stor portion 2 gange om dagen og mælk 3-4 gange..

Men den sidste uge har hun maks villet spise 3-5 skefulde mad resten har jeg skullet lege hende til at åbne munden og når hun drikker mælk så spiser hun heller ikke ret meget i forhold til hvor meget hun normalt drikker mellem 190-230 ml af gangen men nu er det maks 150 af gangen...

Kan hun reagere sådan fordi hun er ved at få tænder? hun blev 6 mdr i lørdags, hun er glad og tilfreds, sover som hun normalt gør og har afføring som normalt

Madeleine kedede sig hurtigt med maden, og så spiste hun mindre, så når min kreativitet slap op, spiste hun mindre..
Hun fik først tænder nogle dage inden hun blev 8 mdr.

Så måske du skal prøve noget nyt med hende..

Anmeld

15. december 2011

Hailiesmom11

Tina&Martin skriver:

Madeleine kedede sig hurtigt med maden, og så spiste hun mindre, så når min kreativitet slap op, spiste hun mindre..
Hun fik først tænder nogle dage inden hun blev 8 mdr.

Så måske du skal prøve noget nyt med hende..

Ja det kan godt ske det er det.. så må jeg ud og købe nogle nye frugter jeg kan lave frugtmos af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.