Miin datter er nu 13 mdr.. det deer med ske ? hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

253 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Mor1012

Hun spiser alt med fingerne... men hun får ikke rid og spaghetti fordi det kan hun ik ta med fingerne :/

og hun vil IKKE mades

hvordan lærer man de kære små at spise med ske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

CamillaSoefelt

Emilie2010 skriver:

Hun spiser alt med fingerne... men hun får ikke rid og spaghetti fordi det kan hun ik ta med fingerne :/

og hun vil IKKE mades

Da vi skulle starte med ske fik Benjamin en ske og jeg sad med en ske og gav ham. Og jeg hjalp så maden op på hans ske og førte den til munden. Og ja det sviner, men tá tøjet af hende, giv hende noget ligegyldigt tøj på eller en af de smarte heldragter til spisning fra IKEA? Og så lad hende forsøge selv. Jeg sad så med min ske ved siden af og hjalp.

Anmeld

12. december 2011

CamillaSoefelt

Emilie2010 skriver:

og hun vil IKKE mades

Han er nu 17 mdr gammel og spiser med både ske og gaffel.

Anmeld

12. december 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Bare giv hende en ske i hånden mens hun spiser med fingerne. Du kan evt give hende lidt på ske ved siden af.....så skal det nok komme.

At hun rører ved maden er jo super godt, og hun kan sagtens få ris og spagetti i munden med fingerne, så server du bare det for hende.....men vær forberedt på rengøring bagefter...dæk evt gulvet med en sort plastpose/affaldssæk, som du lige sprætter op....det gør det hele lidt lettere

Anmeld

12. december 2011

Koen.

Lærke har bare fra ca 6 mdrs alderen fået lov at sidde med ske eller gaffel mens vi madede hende og så kom det af sig selv omkring 1 år kunne hun så selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.