Øv altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. december 2011

CaWi

Ja må altså bare lige ud med mine frustrationer!!

Vi bor i en tre værelses, med et værelse og to stuer, og orker virkelig ikke at skulle flytte når baby kommer, her om 4 mdr. Vi har jo derfor kigget lidt på andre. Og desværre allerede fundet lejligheden vi bare drømmer om

Rigtig surt, når vi ikke kan finde nogen til at overtage vores nuværende lejlighed. Ih.. er næsten græde færdig, det virker sikkert plat, men sådan har jeg det, med de tre mdr opsigelse

Så nu opsagde jeg vores lejlighed, og så må vi jo bare håbe, at vi når at finde et andet sted at bo, inden vi skal være ude herfra.

Undskylder mange gange mit sure opstød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Holbæktrunten

CAWI skriver:

Ja må altså bare lige ud med mine frustrationer!!

Vi bor i en tre værelses, med et værelse og to stuer, og orker virkelig ikke at skulle flytte når baby kommer, her om 4 mdr. Vi har jo derfor kigget lidt på andre. Og desværre allerede fundet lejligheden vi bare drømmer om

Rigtig surt, når vi ikke kan finde nogen til at overtage vores nuværende lejlighed. Ih.. er næsten græde færdig, det virker sikkert plat, men sådan har jeg det, med de tre mdr opsigelse

Så nu opsagde jeg vores lejlighed, og så må vi jo bare håbe, at vi når at finde et andet sted at bo, inden vi skal være ude herfra.

Undskylder mange gange mit sure opstød

Da jeg flyttede fra min gamle lejlighed spredte jeg ordet via facebook at jeg gerne ville finde en lejer til den hurtigst muligt... Det tog under 24 timer, så havde en vens ven set den og lagt billet ind på den...

Det skal så liiiige nævnes at det var en meget attraktiv lejlighed, og det var sikkert også derfor at det gik SÅ hurtigt (og vi blev enige om at hun kunne overtage det meste af indskuddet, hvis hun selv istandsatte og overtog fopligtigelserne i forb med lejligheden)

-Men man ved jo aldrig - du ku jo prøve samme stunt? De fleste private samt boligselskaber er ok med det, bare de har deres på det tørre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.