Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihhh. Hvor jeg hader familie problemer Det er problemer i min mands familie. Og det er ved at tag livet af mig. Hver gang vi besøger hans familie, er der altid noget nyt. Hold da op, hvor bliver jeg træt af at hører på det! Vi sidder altid og hører på noget nyt der er sket. Nogen gang jeg har bare lyst til at sige: STOP! For har virkelig ikke lyst til at høre på det mere! Synes det er rigtig øv, at der er problemer, for jeg har det bedst med, at vi alle er glade, og kan sidde sammen og hygge os Nu er det jul, og det er mening at vi skal være glade Har I os, problemer i familien?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ihhh. Hvor jeg hader familie problemer Det er problemer i min mands familie. Og det er ved at tag livet af mig. Hver gang vi besøger hans familie, er der altid noget nyt. Hold da op, hvor bliver jeg træt af at hører på det! Vi sidder altid og hører på noget nyt der er sket. Nogen gang jeg har bare lyst til at sige: STOP! For har virkelig ikke lyst til at høre på det mere! Synes det er rigtig øv, at der er problemer, for jeg har det bedst med, at vi alle er glade, og kan sidde sammen og hygge os Nu er det jul, og det er mening at vi skal være glade Har I os, problemer i familien?
Hvad er det for nogle problemer hvis jeg må spørge ?
Jeg har måske samme problem både med min kærestes og fars fammilie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128