Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej piger Min søn fylder 4 måneder imorgen , og skal begynde at give ham grød. Så vil spørge hvor meget må de spise pr. dag ? Og passer det, at grød giver bedre nattesøvn til babyen? Glæder mig til at give ham mad med hans personlige ske
Først skal du starte med kun at give smagsprøver, et par skefulde om dagen ellers kan maven ikke følge med. Når han så er blevet god til det, så kan du give ham til han ikke vil have mere . Og så tilbyde en flaske bagefter.Og så når det erstatter et flaskemåltid helt, så skal han have det 2 gange om dagen. Og så kan du give grød om formiddagen og grøntsagsmos om aftenen
Fatme skriver: Hej piger Min søn fylder 4 måneder imorgen , og skal begynde at give ham grød. Så vil spørge hvor meget må de spise pr. dag ? Og passer det, at grød giver bedre nattesøvn til babyen? Glæder mig til at give ham mad med hans personlige ske
Grød giver bedre nattesøvn, fordi det lægger en bedre bund i maven.
Men som en anden skriver, så skal du starte med kun at give et par skeer, og så stille bygge det op. Så kan du også lige se hvordan det går med hans bette mavse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128