det hele starter sådan her:
jeg bor med en mand, som jeg nok elsker fordi han giver mig tryghed og kærlighed og min familie elsker ham og jeg elsker hans familie og vi har et barn sammen..
nu lægge landet sådan jeg gået hjemme i stykke tid og har tænkte over tingene tit.. sidste år opdagte han jeg havde dyrke sex med før jeg var sammen med ham (min kæreste) hvor jeg havde sagt jeg ikke havde gjort det, den fyr som vi kalde "R" er 42 år jeg er selv 25.. jeg sagde så til ham ja vi har dyrke sex, men nu var jeg bare venner med "R", men han (min kæreste) syntes ikke man kan være venner med en som skriver sødt til en og slet ikke en man har dyrke sex med. hver gang jeg skriver med ham , bliver min kæreste og jeg uvenner da jeg godt syntes man kan og han ikke syntes man kan .. jeg er en flirte person, men ved godt hvor grænsen går, og han syntes ikke man kan flirte med andre når man har en kæreste..
lige siden vi fik vores datter, ville han ikke skrifte ble, hvis jeg hjemme, da han siger han brækker sig, jeg har respekter det, da jeg tvinge ham til det, og jeg gider ikke diskurer over en lorte ble..
han har meget i gæld, men han siger det ligemeget om jeg ved det eller ej, da vi ikke har fælles konti og det ike påvirker vores hverdag, og han siger han regne jo med at være ude af det om 4 år har han fortalt min mor, men ikke mig, fik jeg afvide af min mor forlenden dag da jeg snakke med hende om det, men det tror jeg ikke på han er, for uden han ved det har jeg tjekke nogen hans breve og nogen breve stod der 1,6 mio hvis han betalt det snart, da han skulle betale nogen omk.
jeg må ikke mødes med nogen drenge og hvis jeg gør det er han sikker på jeg har lavet noget.. jeg blevet træt af at han spørge hvem skriver du med og om hvad, så nu skriver jeg kun og snakke kun med folk når han ikke er hjemme, fordi jeg ikke gider at hører hvad han spørge om hele tiden..
han brokker sig hele tiden over han er for stor, men gør ikke noget ved det, selvom det tager ham 30 min at gå på arbejde, men han hellere tager bilen, hvis jeg skal bruge bilen skal jeg hente ham, for han gider tag bussen elller gå hjem.. jeg gider ikke bruge bilen mere, da jeg ikke gider hente ham hver dag, når jeg har barn der sulten når han skal hentes.
så jeg begyndt at træne meget og det første han siger efter jeg været nede træne en gang, er der ikke nogen lækker fyr der nede vel ? og der vist undersøgelse på at folk der træner meget, er fordi de ikke ville være i sit parforhold mere, ville du ikke det ? fedt for kaste den i hovedet, så siger han nu må han også igang med at træne, og jeg fået min mor til se til vores datter så vi kunne træne sammen, men det syntes han ikke, for det kunne sådan flotte nogen der nede..
min kæreste kan ikke give mig børn, mit ønske er for flere børn, så det påvirker mig meget, fordi han er for stor, men han ville ikke gør noget ved det..
og i dag skrev jeg med "R" imens min veninde var her som sagde til mig hvorfor er du sammen med din kæreste, du smiler ikke mere ligesom da du var sammen med "R"...
jeg ved ikke om jeg skal blive her ? og hvordan jeg fortælle min kæreste det ? det i år vi skal holde jul sammen første gang sammen og her hjemme? sidste år holdte vi hver for sig, da han ville se sin familie og jeg ville se min, så blev vi enige om.. han har det holdning, hvis man vælger slutte parforholdet så det slut for altid, og den der slutter går også, ligesom den der laver lort går også.. sig jeres mening hvad jeg skal?