brystbetændelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

Nogle der ved hvordan det følels?

har fået mere og mere ondt i venstre bryst i løbet af dagen, og der er meget mindre mælk end normalt... nomalt spiser wictor hver 4. time, men idag har han været mere urolig-har ammet fuldt ud i 3uger uden problemer, har endda så jeg kan malke ud ved siden af....

i så fald jeg har brystbetændelse, kan jeg forsætte amning efer behandling, hva med imellem tiden..

knus fra en knust mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

sabrina89

Da jeg havde brystbetændelse blev jeg rigtig dårlig (influenza agtig) og det gjorde ond når hun skulle spise. Men det bedste er at blive ved med at ligge barnet til så der kommer gang i produktion igen (vi endte på lidt MME) Og det gør også at det betændelse der sidder kommer væk. Håber du slipper for den store omgang

Anmeld

12. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

sabrina89 skriver:

Da jeg havde brystbetændelse blev jeg rigtig dårlig (influenza agtig) og det gjorde ond når hun skulle spise. Men det bedste er at blive ved med at ligge barnet til så der kommer gang i produktion igen (vi endte på lidt MME) Og det gør også at det betændelse der sidder kommer væk. Håber du slipper for den store omgang

skal jeg så tilbyde ham flaske efter amning?

Anmeld

12. december 2011

vitapigen

Oliver&Troia <3 skriver:

Nogle der ved hvordan det følels?

har fået mere og mere ondt i venstre bryst i løbet af dagen, og der er meget mindre mælk end normalt... nomalt spiser wictor hver 4. time, men idag har han været mere urolig-har ammet fuldt ud i 3uger uden problemer, har endda så jeg kan malke ud ved siden af....

i så fald jeg har brystbetændelse, kan jeg forsætte amning efer behandling, hva med imellem tiden..

knus fra en knust mor

Jeg har haft brystbetændelse og tro mig... Det skal du nok finde ud af, hvis du har. Mit startede med at jeg havde et meget ømt bryst. Og der var en rød plamage. SP sagde at jeg skulle massere det godt i bad + under hver amning og evt. pumpe ud efter hver amning, så jeg var sikker på at jeg fik tømt brysterne helt. Men desværre havde jeg det vildt dårligt dagen efter med feber. Følte jeg havde influenza + meget meget ømt bryst.

Lægen synes ikke han kunne føle mælkeknuder, men da jeg havde feber skulle jeg i behandling. Og jeg måtte stadig amme så længe der ikke kom puds i mælken.

Så se det an og sørg for at massere brysterne og holde dem varme

Anmeld

12. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

vitapigen skriver:

Jeg har haft brystbetændelse og tro mig... Det skal du nok finde ud af, hvis du har. Mit startede med at jeg havde et meget ømt bryst. Og der var en rød plamage. SP sagde at jeg skulle massere det godt i bad + under hver amning og evt. pumpe ud efter hver amning, så jeg var sikker på at jeg fik tømt brysterne helt. Men desværre havde jeg det vildt dårligt dagen efter med feber. Følte jeg havde influenza + meget meget ømt bryst.

Lægen synes ikke han kunne føle mælkeknuder, men da jeg havde feber skulle jeg i behandling. Og jeg måtte stadig amme så længe der ikke kom puds i mælken.

Så se det an og sørg for at massere brysterne og holde dem varme

så er det brystbetændelse har det allerede som om jeg har influenza, og får det kun værre....

har lånt min venindes varmetæppe og går i et varm bad når manden kommer...

fik du gang i dit igen

Anmeld

12. december 2011

vitapigen

Oliver&Troia <3 skriver:

så er det brystbetændelse har det allerede som om jeg har influenza, og får det kun værre....

har lånt min venindes varmetæppe og går i et varm bad når manden kommer...

fik du gang i dit igen

Åhh... føler med dig

Synes du skal tage at ringe til vagtlægen for det bliver altså ikke bedre ved at vente til i morgen. Du skal i behandling så hurtig som muligt, for du kan ende med at få det rigtig skidt Har du feber??

Ja, mit fungerede hele tiden men havde bare sindsygt ondt i brystet, men ammer stadig og min dejlige datter er nu 5 mdr

En god idé er at invisterer dig i et par uldammeindlæg... Siden jeg købte dem har jeg ikke døjet med betændelse

God bedring

Anmeld

12. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

da jeg havde brystbetændelse gjorde mit bryst ondt og jeg have en rød plamage. Jeg skulle tage pencilin. Det var også vigtigt stadig at amme og pumpe ud.

Anmeld

12. december 2011

sabrina89

Oliver&Troia <3 skriver:

skal jeg så tilbyde ham flaske efter amning?

Du skal sørge for at de bryst er helt tømt det er vigtig. Hvis han ikke bliver mæt ville jeg snakke med SP om at suplere op med MME

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.