Bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. december 2011

MyLove E

Vi bruger aldi bleer og dem har min søn pænt kunne tåle, men nu er vi gået op til str 4 og han er begyndt at få knopper oppe maven lige i ble kanten.

Er der andre der har prøvet det med den samme ble bare en ny str??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

twinboys

Tauf skriver:

Vi bruger aldi bleer og dem har min søn pænt kunne tåle, men nu er vi gået op til str 4 og han er begyndt at få knopper oppe maven lige i ble kanten.

nææææhhh men skift da til et andet mærke... Rema 1000 bleer er også gode...

Anmeld

12. december 2011

MyLove E

twinboys skriver:

nææææhhh men skift da til et andet mærke... Rema 1000 bleer er også gode...

Dem kan jeg ikke så godt lide. Kan ikke forklare hvorfor. Men så må vi jo finde nogle andre.

Anmeld

12. december 2011

marius' mor

Tauf skriver:

hmm, det kan være at han har udviklet allergi for dem?? hvis der nu er noget i dem, som han måske er disponeret til at blive allergisk over, også har været i konstant berøring med ingrediensen, kan han jo være blevet allergik overfor dem..

Herhjemme sidder Libero rigtig godt for tiden, men det har været meget skiftende med, hvilket blemærke vi har brugt, fordi Mrius har ændret sig meget i figur siden han blev født.. 

Anmeld

12. december 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min søn fik knupper af de bleer, det var str 3 og vi har ikke turde bruge dem igen siden.

Anmeld

12. december 2011

Janni.

Tauf skriver:

Har ingen problemer her med aldi bleer, og silas er oppe i str 5 nu 

Anmeld

12. december 2011

Happiness

Vil ogs sige Rema 1000. De er astma og allergitestet! Og hvis han får knopper af nogle bller, ville jeg helt klart gå over til nogle som dem, hvor der intet farve eller andet generende er på.

Anmeld

12. december 2011

cash83

Det samme skete her da vi rykkede op i str 4

Nu bruger vi änglamark :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.