Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Tøser...
Hvilke sutte termometer har I?
Hvad kan I anbefale?
God julemandag til jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad er det??
Vi har et helt almindeligt og billigt termometer som kommer op bagi på babyen! Den mest korrekte/præcise måde at måle barnets temperatur på iflg. min læge.
Bare husk at have et andet til jer selv (med mindre i også vil have den op bagi).
twinny skriver: Hej Tøser... Hvilke sutte termometer har I? Hvad kan I anbefale? God julemandag til jer
kan slet ikke anbefale suttetermometer desværre ..
vi har haft et .. det virkede på ingen måde efter hensigten ... kan ikke fortælle dig mærket .. for det er smidt ud ..
kan dog anbefale apotekets helt alm termometer .. det er også det lægerne stoler mest på
Stumpen skriver: Hvad er det??
lige som en sut med termometer i..
DK skriver: Vi har et helt almindeligt og billigt termometer som kommer op bagi på babyen! Den mest korrekte/præcise måde at måle barnets temperatur på iflg. min læge. Bare husk at have et andet til jer selv (med mindre i også vil have den op bagi).
Jeg vil gerne have et suttetermometer og hvis den giver ud slag, så kan de få et alm op bag i... Og jaah vi har et andet et til os selv....
twinny skriver: lige som en sut med termometer i..
Sådan en fancy en har vi ikke.. Vi har bare sådan en gammeldaws en til rumpetten..
Hold dig fra sutte termometeret, det lyder fancy men det fungere ikke! og selve sutte delen er meget lang, så barnet vil ikke tage ordentlig fat om den, og bruge den som en "sut" og så er den EKSTREMT lang tid om at finde frem til barnets temperatur. Det er i hvertfald min erfaring, og hvad jeg også har hørt fra andre!
serinasmor skriver: kan slet ikke anbefale suttetermometer desværre .. vi har haft et .. det virkede på ingen måde efter hensigten ... kan ikke fortælle dig mærket .. for det er smidt ud .. kan dog anbefale apotekets helt alm termometer .. det er også det lægerne stoler mest på
okay.. tak... læs mit svar op over...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128