Åhhh synes jeg er ved at være ret urolig for isabella

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. december 2011

Mother-love

Somcjeg har skrevet for nogle få dage siden så spiste hun ikke som hun plejer faktisk ikke ret meget. Dog går det lidt bedre men hun har altid kun sovet maks en halv time om dagen over 2-3 gange. Aldrig mere. og både igår og i dag har hun sovet mellem 1-2 timer hver gang og hun sover altså 13 timer om natten. Hun kan lige pludselig ikke lide sveskemos som hun altid har elsket. Og andet vil hun ikke have uanset hvad hun får sidder hun som om hun er ved at kaste op. Også ved de der frugtmos man kan købe til 4 mdr. Hvor det så absolut er fuldstændig most og dem har hun aldrig haft problemer med. Når hun skal drikke af glas åbner hun bare munden og lader det rende ud af glasset. Hun er ikke så glad som hun plejer synes jeg ikke.farmand kan få hende til at grine og smile men det er svært ved mig. Det gør mig lidt ked af det.

Alt i alt synes jeg bare hun er en lille smugle underlig de dage her.

Skal jeg være urolig eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Mother-love

Ingen der ved hvad det kan være?

Anmeld

12. december 2011

birthee

michelledam skriver:

Ingen der ved hvad det kan være?

Hun har ikke feber eller noget??? Hvor lang tid har det været sådan???

Knus

Anmeld

12. december 2011

Mother-love

birthee skriver:

Hun har ikke feber eller noget??? Hvor lang tid har det været sådan???

Knus

Nej hun har ikke feber hun er lidt forkølet men ikke noget jeg regner for noget. Og det er 4. Dag idag

Anmeld

12. december 2011

Rødhætte

michelledam skriver:

Somcjeg har skrevet for nogle få dage siden så spiste hun ikke som hun plejer faktisk ikke ret meget. Dog går det lidt bedre men hun har altid kun sovet maks en halv time om dagen over 2-3 gange. Aldrig mere. og både igår og i dag har hun sovet mellem 1-2 timer hver gang og hun sover altså 13 timer om natten. Hun kan lige pludselig ikke lide sveskemos som hun altid har elsket. Og andet vil hun ikke have uanset hvad hun får sidder hun som om hun er ved at kaste op. Også ved de der frugtmos man kan købe til 4 mdr. Hvor det så absolut er fuldstændig most og dem har hun aldrig haft problemer med. Når hun skal drikke af glas åbner hun bare munden og lader det rende ud af glasset. Hun er ikke så glad som hun plejer synes jeg ikke.farmand kan få hende til at grine og smile men det er svært ved mig. Det gør mig lidt ked af det.

Alt i alt synes jeg bare hun er en lille smugle underlig de dage her.

Skal jeg være urolig eller?

Tror kun det er en periode hun skal igennem. Herhjemme svinger lysten til mad også meget. Da William var 4 mdr gad han pludselig ikke mælken mere og jeg blev også vildt urolig, men han har klaret sig fint uden  Hvis du er bekymret synes jeg du skal prøve at ringe til din SP eller læge...

Anmeld

12. december 2011

blomst84

Hvor gammel er hun? Kan det være et tigerspring? 

Anmeld

12. december 2011

Mother-love

blomst84 skriver:

Hvor gammel er hun? Kan det være et tigerspring? 

Hun er 28 uger idag. Og ja det kan godt være et tigerspring med synes bare hun er meget anerledes end hun plejer og være. Hun plejer bare og være rigtig pyldret når hun er i et tigerspring. Slet ikke noget i den her stil.

Anmeld

12. december 2011

babymus77

Tænder???? Begge mine store børn blev rigtig modsat da de fik tænder;-))

Anmeld

12. december 2011

Mother-love

babymus77 skriver:

Tænder???? Begge mine store børn blev rigtig modsat da de fik tænder;-))

Hun har fået to i under unden for 14 dage siden. Og synes ikke at kunne se nogen fortænder i over unden.

Anmeld

12. december 2011

babymus77

michelledam skriver:

Hun har fået to i under unden for 14 dage siden. Og synes ikke at kunne se nogen fortænder i over unden.

Mine børns tænder kom ikke efter forskriften;-) de kom nogle før end der står alle steder, og andre senere:-)) så måske;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.