Skal, skal ikke?? (gave)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. december 2011

MyLove E

Min mand betyder alt for mig og han gør alt for mig :-)

Så nu syntes jeg det var min tur til at gøre noget for ham. Så jeg havde bestemt mig for at få lavet vores forlovelses ringe om til et kors til en kæde til ham. I vores ringe stor der Skærester forevigt. (fordi han tit i starten tit kom til at sige skæreste en blanding at skat og kæreste) Men det betyder meget for os. Så det vil jeg jo gerne ha til at stå stadig. De sagde da jeg var der inde med dem at den ville koste ca 1500. Men nu har jeg lige fået prisen 3000kr.

Jeg kunne ikke lige komme til at snakke med guldsmeden om hvad det var der var så dyrt. tror måske det er graveringen. Men den betyder jo bare meget.

Men skal han havde den i julegave, vi har ikke vildt mange begge og skal snart til at havde bil nr 2 for at jeg også kan komme på arbejde.

Hvad skal jeg gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

FruStolpe

Jeg synes det er en vildt sød tanke.

Men jeg ved ikke hvad du skal gøre. Hvis jeg stod i dit dilemma ville jeg ikke give det i gave. Min mand ville helt enkelt blive stik tosset over at jeg havde brugt 3000 på en gave til ham......

Sådan er han bare, så kan jo ikke vide hvordan din mand ville tage det.

Carina

Anmeld

12. december 2011

MyLove E

FruStolpe skriver:

Jeg synes det er en vildt sød tanke.

Men jeg ved ikke hvad du skal gøre. Hvis jeg stod i dit dilemma ville jeg ikke give det i gave. Min mand ville helt enkelt blive stik tosset over at jeg havde brugt 3000 på en gave til ham......

Sådan er han bare, så kan jo ikke vide hvordan din mand ville tage det.

Carina

Jeg syntes også selv det er en god idè, men 3000 er virkelig mange penge. 

Han ville ikke blive tosset, men nok bare også syntes at det var mange penge.

Anmeld

12. december 2011

hekran

Tauf skriver:

Min mand betyder alt for mig og han gør alt for mig :-)

Så nu syntes jeg det var min tur til at gøre noget for ham. Så jeg havde bestemt mig for at få lavet vores forlovelses ringe om til et kors til en kæde til ham. I vores ringe stor der Skærester forevigt. (fordi han tit i starten tit kom til at sige skæreste en blanding at skat og kæreste) Men det betyder meget for os. Så det vil jeg jo gerne ha til at stå stadig. De sagde da jeg var der inde med dem at den ville koste ca 1500. Men nu har jeg lige fået prisen 3000kr.

Jeg kunne ikke lige komme til at snakke med guldsmeden om hvad det var der var så dyrt. tror måske det er graveringen. Men den betyder jo bare meget.

Men skal han havde den i julegave, vi har ikke vildt mange begge og skal snart til at havde bil nr 2 for at jeg også kan komme på arbejde.

Hvad skal jeg gøre??

Hvorfor vil du egentlig bruge forlovelsesringene til det? Bruger I dem ikke mere?

Jeg ville først undersøge, om han er til sådanne smykker

Anmeld

12. december 2011

delimus

Tauf skriver:

Jeg syntes også selv det er en god idè, men 3000 er virkelig mange penge. 

Han ville ikke blive tosset, men nok bare også syntes at det var mange penge.

Hold da op!!!! 

Så er den da også betalt vil jeg mene..... Igår så jeg min venindes nye halskæde. Hendes bedsteforældres vielsesringe der var lavet om til et hjerte og på en læderkæde med lås og det hele for 2000 kr. 
Så synes det andet det lyder helt galt.

Min mand ville godt nok bliver ærgelig, hvis jeg havde brugt så mange penge på en gave til ham. 

Anmeld

12. december 2011

MyLove E

Marita skriver:

Hvorfor vil du egentlig bruge forlovelsesringene til det? Bruger I dem ikke mere?

Jeg ville først undersøge, om han er til sådanne smykker

Nej vi er gift nu og har vielseringe.

Jeg er sikker på at han gerne vil bruge den.

Anmeld

12. december 2011

MyLove E

delimus skriver:

Hold da op!!!! 

Så er den da også betalt vil jeg mene..... Igår så jeg min venindes nye halskæde. Hendes bedsteforældres vielsesringe der var lavet om til et hjerte og på en læderkæde med lås og det hele for 2000 kr. 
Så synes det andet det lyder helt galt.

Min mand ville godt nok bliver ærgelig, hvis jeg havde brugt så mange penge på en gave til ham. 

Ja det er vildt dyrt. ved bare ikke havd jeg skal gøre. Men snakker lige med guldsmeden i morgen.

Min mormor har også lige fået hendes vielsring lavet om til et hjerte og det var 1200 tror jeg.

Men det er fordi at de skal skære den her op og skære et stykke af og smelte det på igen.

Anmeld

12. december 2011

Ellie79

Synes det er en rigtig sød gave. Har du råd skal du da gøre det. Min kæreste ville aldrig blive sur over jeg havde brugt mange penge på ham. Vi giver meget forskelligt her, nogen gange under 500,- andre gange over 2000,- vi giver det der gør den anden glad/overrasket..

Men undersøg da lige ved 2-3 guldsmede mere kunne jo være de havde et bedre tilbud

Anja

Anmeld

12. december 2011

MyLove E

AnjaB skriver:

Synes det er en rigtig sød gave. Har du råd skal du da gøre det. Min kæreste ville aldrig blive sur over jeg havde brugt mange penge på ham. Vi giver meget forskelligt her, nogen gange under 500,- andre gange over 2000,- vi giver det der gør den anden glad/overrasket..

Men undersøg da lige ved 2-3 guldsmede mere kunne jo være de havde et bedre tilbud

Anja

Ja det er også sådan vi giver hinanden gave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.