Rasmus ønsker sig brændende....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Lone Jakobsen

så fandt jeg endelig den helt rigtige gave til Rasmus.

han har meget længe været helt vild med hans lille kugle labyrint. men det har ikke lykkedes mig at finde en stor en til ham. det fandt jeg så endelig her for nylig, og idag har jeg lige bestilt den

jeg glæder mig som et lille barn til at give ham den juleaften. er sikker på at han bliver helt vild

http://www.europlay.dk/shop/labyrint-bord-256p.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Peps

Lone Jakobsen skriver:

han har meget længe været helt vild med hans lille kugle labyrint. men det har ikke lykkedes mig at finde en stor en til ham. det fandt jeg så endelig her for nylig, og idag har jeg lige bestilt den

jeg glæder mig som et lille barn til at give ham den juleaften. er sikker på at han bliver helt vild

Hvor dejligt

Det er altså heller ikke nemt at finde hvad de skal have. Børn i dag har bare generelt alt.... Her har vi 5 drenge og det har heller ikke været spor nemt. Men blev helt færdig i fredags Skønt

Anmeld

12. december 2011

Lone Jakobsen

Peps skriver:

Hvor dejligt

Det er altså heller ikke nemt at finde hvad de skal have. Børn i dag har bare generelt alt.... Her har vi 5 drenge og det har heller ikke været spor nemt. Men blev helt færdig i fredags Skønt

jamen til de 4 store var det rigtigt nemt for mig. men Rasmus mangler bare aldrig noget

men så var det at vi lod mærke til at han altid søger de her labyrinter. uanset om det er ved lægen på biblioteket eller i BR. så sådan en (kæmpe) en sku han bare ha

Anmeld

12. december 2011

Peps

Lone Jakobsen skriver:

Hov den er forresten helt vild fin

Pelle og Calle skal have en dele gave. Nemlig multi sanse gyngen til haven

Får dog også en lille ting hver ved siden af

Anmeld

12. december 2011

Lone Jakobsen

Peps skriver:

Hov den er forresten helt vild fin

Pelle og Calle skal have en dele gave. Nemlig multi sanse gyngen til haven

Får dog også en lille ting hver ved siden af

uh det lyder også som en super ting.

har ønsket mig et gynge stativ længe, men håber der bliver penge til det til foråret

Anmeld

12. december 2011

Peps

Lone Jakobsen skriver:

uh det lyder også som en super ting.

har ønsket mig et gynge stativ længe, men håber der bliver penge til det til foråret

Tror også at vi bliver vild glade for den  både drengene, jeg og dagplejebørnene.

Men som dagplejer er der også bare så mange lækre ting man gerne vil have hele tiden  og ja man kan jo ikke få det hele på en gang....

Anmeld

12. december 2011

Lone Jakobsen

Peps skriver:

Tror også at vi bliver vild glade for den  både drengene, jeg og dagplejebørnene.

Men som dagplejer er der også bare så mange lækre ting man gerne vil have hele tiden  og ja man kan jo ikke få det hele på en gang....

hi hi, ja sådan har jeg det bare konstant. man ønsker sig mere eller bedre legetøj. lige nu ville jeg elske at skifte mit lege komfur ud med et lækkert i træ.....meen så længe det andet fungere må jeg nok hellere styre mig lidt

Anmeld

12. december 2011

Peps

Lone Jakobsen skriver:

hi hi, ja sådan har jeg det bare konstant. man ønsker sig mere eller bedre legetøj. lige nu ville jeg elske at skifte mit lege komfur ud med et lækkert i træ.....meen så længe det andet fungere må jeg nok hellere styre mig lidt

Uhh nøjagtig det samme her.... Kunne virkelig godt tænke mig det legekomfur de har i træ i Ikea i stedet for den af plastik jegf har på legeværelset......hehe

Men det kommer.....

Anmeld

12. december 2011

Lone Jakobsen

Peps skriver:

Uhh nøjagtig det samme her.... Kunne virkelig godt tænke mig det legekomfur de har i træ i Ikea i stedet for den af plastik jegf har på legeværelset......hehe

Men det kommer.....

ja jeg elsker bare Ikeas legetøjs afdeling. ku nemt købe mig fattig der

Anmeld

12. december 2011

Peps

Lone Jakobsen skriver:

ja jeg elsker bare Ikeas legetøjs afdeling. ku nemt købe mig fattig der

Så enig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.