dagensbedste.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. december 2011

sismofutten

Hej,

Er der andre der også har haft problemer her?

Jeg bestilte i sidste uge, den 7. december 2011, et spa-ophold, og modtog også en bekræftelses mail, dog manglede teksten for "dealen" - jeg kan så godt lide at få tingene godkendt, og skrev derfor til dem - de godkendte at jeg havde bestilt dette spa-ophold, og at jeg ville modtage beviset, så snart denne deal lukkede!
Jeg har ikke hørt mere, trods jeg har skrevet adskellige mails til dem - kan se at de i dag har trukket pengene fra min konto (kr. 999), og jeg har prøvet at ringe til dem, næsten hele dagen, men ingen svare!!

Hvad pokker gør jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

sarahb

hvis de har trukket pengene nu, så skal de først gå ind på deres konto, så sender de dig derefter værdibeviset.

Anmeld

12. december 2011

gonefishing

sismofutten skriver:

Hej,

Er der andre der også har haft problemer her?

Jeg bestilte i sidste uge, den 7. december 2011, et spa-ophold, og modtog også en bekræftelses mail, dog manglede teksten for "dealen" - jeg kan så godt lide at få tingene godkendt, og skrev derfor til dem - de godkendte at jeg havde bestilt dette spa-ophold, og at jeg ville modtage beviset, så snart denne deal lukkede!
Jeg har ikke hørt mere, trods jeg har skrevet adskellige mails til dem - kan se at de i dag har trukket pengene fra min konto (kr. 999), og jeg har prøvet at ringe til dem, næsten hele dagen, men ingen svare!!

Hvad pokker gør jeg?

uhhh tror det er samme sted hvor min mor bestilte en fatboy. hun brokkede sig i 3måneder da hun havde betalt for både vare og porto men intet modtog. 

Hun endte med at få pengene retur, dog ikke portoen. KUN fordi hun truede dem med forbrugerservice og at vi har en jurist i familien der sendte dem et brev.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.