Pas på (Facebook)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Carina1977

Babymor2010 skriver:

Jeg kan ikke huske det, det er nogle år siden  Men det var ikke ret mange. 

Det er egentlig også utroligt, at de skal gå ind og bestemme, hvor mange man tilføjer på sin facebook 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Clisolka

Carina1977 skriver:

Det er egentlig også utroligt, at de skal gå ind og bestemme, hvor mange man tilføjer på sin facebook 

Ja det er det faktisk  Jeg tror højst det har været 10-15 stykker - og det er jo ikke mange, hvis man bruger spillevenner 

Hov, jeg har da slet ikke fået spurgt dig, om du vil ind i min danske spillevensgruppe inde på fjæs? 

Anmeld

12. december 2011

Carina1977

Babymor2010 skriver:

Ja det er det faktisk  Jeg tror højst det har været 10-15 stykker - og det er jo ikke mange, hvis man bruger spillevenner 

Hov, jeg har da slet ikke fået spurgt dig, om du vil ind i min danske spillevensgruppe inde på fjæs? 

Jeg aner ikke hvad det er, men jeg siger bare ja.....det lyder som noget for mig haha 

ej det er utroligt du får en advarsel, når det kun drejer sig om så få. Jeg har da tilføjet omkring 30 personer på een dag, og der skete intet 

Anmeld

12. december 2011

Clisolka

Carina1977 skriver:

Jeg aner ikke hvad det er, men jeg siger bare ja.....det lyder som noget for mig haha 

ej det er utroligt du får en advarsel, når det kun drejer sig om så få. Jeg har da tilføjet omkring 30 personer på een dag, og der skete intet 

Jeg har blot oprettet en gruppe for danske spillevenner - mange har brug for naboer, og er måske ikke ret god til engelsk osv. Den står lidt stille lige pt. 

Jeg mener det er 2-3 år siden jeg fik en advarsel. Jeg måtte ikke tilføje venner i 2 dage, og hvis jeg fortsatte ville de lukke min profil. Jeg har hørt om det fra andre, men har intet hørt om det siden, så måske de har lavet det om  

Anmeld

12. december 2011

Pige2009

Carina1977 skriver:

Jeg var udsat for noget her til formiddag med en besked fra en af mine venner, der pludselig poppede op. Hendes navn blev erstattet med "facebook teamet", og der blev tilsendt en besked til alle hendes venner på facebook med et link man skulle klikke på.

Hvis I får en besked fra facebook med et link man skal klikke på, så gør det IKKE. Jeres konto bliver hacket 

I kan læse mere her:

http://sikkerhed.tdc.dk/publish.php?id=30633

Jeg ville blot advare jer, hvis I ikke lige vidste det. Jeg var lige ved at tro at jeg havde gjort noget forbudt haha 

Tak for tip

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.