Ex-ryger - det er svært, når baby tager en tudetur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Anonym trådstarter

Inden jeg blev gravid røg jeg ca 5 cigaretter om dagen. Det var slet ikke noget problem at stoppe, da jeg fandt ud af, at jeg var gravid, men nu hvor baby er kommet ud og ind i mellem tager sig en gevaldig tudetur og slet ikke vil nogn ting, er det godt nok svært at holde rygestoppet. Har ikke røget endnu, men frygter at jeg begynder igen. Kan man komme på rygestop kursus selvom man egentlig har været røgfri i 10 måneder.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

MyLove E

Jeg kender det alt for godt. Jeg har været holdt i 2½år ( har desværre faldt lidt i når jeg har været i byen ) Jeg er også meget bange for at falde i igen for altting går af lort for tiden.

Men vi må være stærke og støtte hinanden så :-)

Anmeld

12. december 2011

Mother-love

Anonym skriver:

Inden jeg blev gravid røg jeg ca 5 cigaretter om dagen. Det var slet ikke noget problem at stoppe, da jeg fandt ud af, at jeg var gravid, men nu hvor baby er kommet ud og ind i mellem tager sig en gevaldig tudetur og slet ikke vil nogn ting, er det godt nok svært at holde rygestoppet. Har ikke røget endnu, men frygter at jeg begynder igen. Kan man komme på rygestop kursus selvom man egentlig har været røgfri i 10 måneder.?

Kender det alt for godt jeg stoppede da jeg blev gravid og jeg røg 20 om dagen. Men da Isabella kom var det også svært at holde ved. Jeg havde været røgfri i et år ved hjælp af akupunktur det var nemt at stoppe men så var vi på ferie for to måneder siden hvor det meste af min familie røg. Og både kæresten og jeg røg i. Vi ryger stadig og vi er simpel hen så træt af det så vi skal have en tur med nålene igen i den her uge. For der er ikke noget godt ved det. Det lugter, er dyrt og pisse usundt. Vi ryger ude men man trækker det jo med ind og ånde Isabella i hovedet. Hun er 6 mdr nu. Og vi skal bare holde for vi er fyldt med skyld og dårlig samvittighed over for hende. Så vil anbefale akupunktur. Du kan også komme i hypnose for det og noget laser halløj. Men nålene virkede bedst på os og faktisk også den billigste løsning af de tre ting.

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Jeg kender det alt for godt. Jeg har været holdt i 2½år ( har desværre faldt lidt i når jeg har været i byen ) Jeg er også meget bange for at falde i igen for altting går af lort for tiden.

Men vi må være stærke og støtte hinanden så :-)

Tænk at man stadig kan have trangen til at ryge efter 2½ år.. Nu har jeg ikke drukket siden jeg fødte, men er spændt på hvordan det går nytrsaften, hvor jeg skal have lidt at drikke sammen med nogle veninder.. Tror det bliver endnu sværer at holde, når der først er kommet alkohol indenbords..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.