Råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. december 2011

monzemussen

Vidste ikke lige hvor dette hørte hjemme.

men nu kommer mit spørgsmål:

Jeg har altid vidst at jeg har en halvbror. Jeg har altid fået at vide at jeg ikke måtte opsøge ham. Jeg ved alt om ham.

Nu har jeg så fundet ham inde på facebook. Alt passer sammen med de oplysninger jeg har fået om ham.Mit spørgsmål er så, kan jeg være bekendt at kontakte ham? sende ham en PB?

Efter hvad jeg ved aner han intet om mig, men lysten til at finde ud af hvem han er, osv er så stor. Det er jo den bror jeg har manglet hele mit liv. Vi ligner hinanden på en prik.

Nogle der kan give et råd eller to?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Muhmi

Er der en speciel grund til at du ikke må opsøge ham???

Det er lidt vigtigt at vide hvorfor, for hvis det er fordi han er adopteret og hans forældre ikke har sagt noget til ham om det eller lign. så ville jeg holde snuden væk

Anmeld

12. december 2011

Kay

monzemussen skriver:

Vidste ikke lige hvor dette hørte hjemme.

men nu kommer mit spørgsmål:

Jeg har altid vidst at jeg har en halvbror. Jeg har altid fået at vide at jeg ikke måtte opsøge ham. Jeg ved alt om ham.

Nu har jeg så fundet ham inde på facebook. Alt passer sammen med de oplysninger jeg har fået om ham.Mit spørgsmål er så, kan jeg være bekendt at kontakte ham? sende ham en PB?

Efter hvad jeg ved aner han intet om mig, men lysten til at finde ud af hvem han er, osv er så stor. Det er jo den bror jeg har manglet hele mit liv. Vi ligner hinanden på en prik.

Nogle der kan give et råd eller to?

har du fået afvide hvorfor du ikke må kontakte ham??

Anmeld

12. december 2011

monzemussen

Jamen min far har fået at vide at han ikke måtte kontakte ham, fordi han ikke ved noget.

Da min bror blev født, var det morens kæreste (MK) der blev skrevet på som faren til ham. Min far var faktisk ked af det dengang, fordi at hun først fortalte bagefter, at MK ikke kunne få børn selv (han troede hun var single). så det kom som et chok for ham.

lidt rodet men tror i forstår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.