Mild feber på 38.5 og ingen andre symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Lullaby

Ja Izabella har nu på 3 dagen kun mild feber. Hun klarer op efter en pille men henad aftenen bliver hun så syg igen. Hun får 38.5 ca i feber og vil så bare ligge men har hverken ondt i kroppen, feberhvilelser, sover fint om natten, kaster ikke op, har ikke ondt i hoved eller andet. Sig mig, hvad er det? Og hvornår går det væk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Baby2009

Min datter har haft det på samme måde, mange gange.

Hun bliver frisk igen efter cirka tre dage 

Men hvis ikke din gør, må du nok prøve at ringe til lægen, og høre hvad de siger til det.

God bedring med hende 

Anmeld

12. december 2011

Lullaby

Baby2009 skriver:

Min datter har haft det på samme måde, mange gange.

Hun bliver frisk igen efter cirka tre dage 

Men hvis ikke din gør, må du nok prøve at ringe til lægen, og høre hvad de siger til det.

God bedring med hende 

Det har jeg også tænkt på men synes det er lidt underligt at ringe og sige at hun kun har feber, ikke endda høj men ingen andre symptomer

Anmeld

13. december 2011

Baby2009

Lullaby skriver:

Det har jeg også tænkt på men synes det er lidt underligt at ringe og sige at hun kun har feber, ikke endda høj men ingen andre symptomer

Ja, men man bliver da bekymret for de små 

Hvordan går det med hende? 

Anmeld

13. december 2011

Lullaby

Baby2009 skriver:

Ja, men man bliver da bekymret for de små 

Hvordan går det med hende? 

Vi tog til lægen og det viste sig at hun havde lungebetændelse

Anmeld

13. december 2011

marius' mor

Lullaby skriver:

Ja Izabella har nu på 3 dagen kun mild feber. Hun klarer op efter en pille men henad aftenen bliver hun så syg igen. Hun får 38.5 ca i feber og vil så bare ligge men har hverken ondt i kroppen, feberhvilelser, sover fint om natten, kaster ikke op, har ikke ondt i hoved eller andet. Sig mig, hvad er det? Og hvornår går det væk??

hmm lige umiddelbart tænker jeg på det der 3 døgns feber.. ved faktisk ikke om det er en skrøne, men har hørt mange på mine forældres alder snakke om den.. altså mild feber uden andre symptomer, der pludseligt kommer og forsvinder igen 3 døgn senere...?

hmm, men ellers så er det da bare til lægen med hende..

kram marius' mor

Anmeld

13. december 2011

Mka

Lullaby skriver:

Stakkels pige. Synes da ikke 38.5 er mild feber, det er da rimelig meget. Håber hun får det godt hurtigt igen, der er så mange der er syge i øjeblikket.

Anmeld

14. december 2011

Baby2009

Lullaby skriver:

Lille stakkel 

Rigtig god bedring med hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.