Kan ikke holde til mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. december 2011

MyLove E

Hej Piger.

Jeg ved slet ikke hvad jeg vil med det her, andet ind bare få det ud.

Jeg har det bare rigtig skidt psykisk fortiden. Jeg græder hele tiden og der skal ikke meget til at vælte mig. Jeg kan ikke tage nogen beslutninger selv, og min mand og rigtig dårligt at hjælpe mig med så at tage beslutningerne for mig.

Det hele startede med en meget posivtiv i historie, min kære mand har tilmeldt mig kørekort, min største drøm. Men ingen af os havde tænkt på at det ikke var så smart mens jeg gik på barsel. Og den kørelære han havde valgt ( efter mit ønske, da jeg havde hørt godt om hende) køre efter at alle hendes elev skal være færdig på helst 2½mdr. Så i starten var jeg ude og køre to-tre gange om ugen og teori 2 gange om ugen. Så jeg gik næsten ned med stress. Det går ikke så godt for mig med at køre, men skal nok lære det med lidt ekstra timer. Men det går lidt for langsomt syntes min kørelære åbenbart, så hun er meget strid mod mig.

Det er nu gået så galt at jeg er nød til at skifte kørelære her til sidst. jeg har det bare så dårligt og tør ikke gå inde i byen for jeg er bange at møde hende.

Og bare for at gøre det hele bedre ja så har min søn måske også haft lidt stress fordi moren har haft det, så han har ikke ville spise eller sove ordenligt. Så det har kørt mig endnu længere ned.

Og fordi vi så heller ikke sover så meget så er der også lidt fnider mellem manden og jeg da vi trætte konstant og lette at irrettere.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, er bare helt færdig.

Nå det blev meget langt.

Knus en trist mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Lone Jakobsen

æv sikke en ond cirkel i er kommet ind i.

har så mange trøstende ord til dig at jeg ikke helt ved hvor jeg skal starte.....

først og fremmest.... skift endelig kørelærer, og lad dig endelig ikke stresse over det. der er ingen tidsfrist på så længe du ikke har været oppe til teoriprøven.

jeg skiftede selv, brugte meget lang tid på at få mit kørekørt, og var ved at køre rigtigt sur i det, så ved præcis hvordan du har det.

baby stresser fordi du stresser, og hvor er det bare synd. du har brug for at forkæle dig lidt. find din ynglings musik, tænd et stearinlys eller andet der kan gøre dig rolig. hyg med baby, nus, giv massage eller syng en sang. noget der kan få jer begge til at slappe af.

sidst men ikke mindst, tag en dyb indånding. når du kan mærke stressen vokse og hjertet slå hurtigere.... så tag en rigtig dyb indånding og mærk hvordan roen breder sig. luk alt andet ude og koncentrer dig udelukkende om din vejrtrækning. det kan hjælpe meget.

Lone

Anmeld

12. december 2011

MyLove E

Lone Jakobsen skriver:

æv sikke en ond cirkel i er kommet ind i.

har så mange trøstende ord til dig at jeg ikke helt ved hvor jeg skal starte.....

først og fremmest.... skift endelig kørelærer, og lad dig endelig ikke stresse over det. der er ingen tidsfrist på så længe du ikke har været oppe til teoriprøven.

jeg skiftede selv, brugte meget lang tid på at få mit kørekørt, og var ved at køre rigtigt sur i det, så ved præcis hvordan du har det.

baby stresser fordi du stresser, og hvor er det bare synd. du har brug for at forkæle dig lidt. find din ynglings musik, tænd et stearinlys eller andet der kan gøre dig rolig. hyg med baby, nus, giv massage eller syng en sang. noget der kan få jer begge til at slappe af.

sidst men ikke mindst, tag en dyb indånding. når du kan mærke stressen vokse og hjertet slå hurtigere.... så tag en rigtig dyb indånding og mærk hvordan roen breder sig. luk alt andet ude og koncentrer dig udelukkende om din vejrtrækning. det kan hjælpe meget.

Lone

Mange tak det var rigtig sødt af dig. Lige hvad jeg havde brug for.

Jeg har skiftet kørelære. Jeg har et år for jeg har bestået teori.

Søn og jeg slapper meget mere af og jeg bliver hjemme en del så der kun er ham og jeg og vi kan koncenrer os om at han kan lære at spise ordenligt igen.

Og det er præcis som du beskriver hele kroppen ryster og hjerte slår helt vildt og jeg kan bare mærke tårene presse på når det bliver for meget.

Men igen mange tak for dine pæne og søde trøstene ord :-)

Anmeld

12. december 2011

twinboys

ville ikke smutte uden et varmt kram...

Anmeld

12. december 2011

MyLove E

twinboys skriver:

ville ikke smutte uden et varmt kram...

Mange tak det var sødt :-)

Anmeld

12. december 2011

twinboys

Tauf skriver:

Mange tak det var sødt :-)

Anmeld

13. december 2011

Lone Jakobsen

Tauf skriver:

Mange tak det var rigtig sødt af dig. Lige hvad jeg havde brug for.

Jeg har skiftet kørelære. Jeg har et år for jeg har bestået teori.

Søn og jeg slapper meget mere af og jeg bliver hjemme en del så der kun er ham og jeg og vi kan koncenrer os om at han kan lære at spise ordenligt igen.

Og det er præcis som du beskriver hele kroppen ryster og hjerte slår helt vildt og jeg kan bare mærke tårene presse på når det bliver for meget.

Men igen mange tak for dine pæne og søde trøstene ord :-)

har selv haft en periode med stress, så kender desværre alt for godt til tegnene.

håber det hjælper så du snart er fyldt med ro og glæde igen.

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.