Hej Piger.
Jeg ved slet ikke hvad jeg vil med det her, andet ind bare få det ud.
Jeg har det bare rigtig skidt psykisk fortiden. Jeg græder hele tiden og der skal ikke meget til at vælte mig. Jeg kan ikke tage nogen beslutninger selv, og min mand og rigtig dårligt at hjælpe mig med så at tage beslutningerne for mig.
Det hele startede med en meget posivtiv i historie, min kære mand har tilmeldt mig kørekort, min største drøm. Men ingen af os havde tænkt på at det ikke var så smart mens jeg gik på barsel. Og den kørelære han havde valgt ( efter mit ønske, da jeg havde hørt godt om hende) køre efter at alle hendes elev skal være færdig på helst 2½mdr. Så i starten var jeg ude og køre to-tre gange om ugen og teori 2 gange om ugen. Så jeg gik næsten ned med stress. Det går ikke så godt for mig med at køre, men skal nok lære det med lidt ekstra timer. Men det går lidt for langsomt syntes min kørelære åbenbart, så hun er meget strid mod mig.
Det er nu gået så galt at jeg er nød til at skifte kørelære her til sidst. jeg har det bare så dårligt og tør ikke gå inde i byen for jeg er bange at møde hende.
Og bare for at gøre det hele bedre ja så har min søn måske også haft lidt stress fordi moren har haft det, så han har ikke ville spise eller sove ordenligt. Så det har kørt mig endnu længere ned.
Og fordi vi så heller ikke sover så meget så er der også lidt fnider mellem manden og jeg da vi trætte konstant og lette at irrettere.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, er bare helt færdig.
Nå det blev meget langt.
Knus en trist mor
Anmeld