Gratis benzin af Statoil.. Taaaak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Sabsy

Her til morgen skulle jeg ud med den lille og lige have smøger på tanken - idet jeg betaler er der en der stjæler benzin for 600,-..
De er igang med at få ny overvågning så der var ingen overvågning idet kameraerne var pillet ned.. Så jeg springer ud i bilen og køre efter, tager nr plade og bil mærke.. Det resulterede i at deres måde at takke på var jeg fik bilen fyldt op (460,-, næsten tom) og lidt guf DEEEEEJLIGT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

NinaNymannMadsen

det var da dejligt.
og flot gjort af dig også, der er nok ikke mange der ville gøre det samme som du gjorde.

det er da en fed tak at få, de var jo også glade for at du gjorde som du gjorde.

Anmeld

12. december 2011

Sabsy

NNM skriver:

det var da dejligt.
og flot gjort af dig også, der er nok ikke mange der ville gøre det samme som du gjorde.

det er da en fed tak at få, de var jo også glade for at du gjorde som du gjorde.

Jeg havde ikke regnet med at få noget - jeg HADER bare når folk stjæler!! Kan slet ikke have det..

Anmeld

12. december 2011

NinaNymannMadsen

Bubbes skriver:

Jeg havde ikke regnet med at få noget - jeg HADER bare når folk stjæler!! Kan slet ikke have det..

det er du ikke ene om.
forstår ikk folk der stjæler det er noget svineri.

det er kun fedt at få noget som tak når man slet ikk forventer det for så er man tilfreds i forvejen med hvad man har gjort jo.

Anmeld

12. december 2011

Camulla

Bubbes skriver:

Her til morgen skulle jeg ud med den lille og lige have smøger på tanken - idet jeg betaler er der en der stjæler benzin for 600,-..
De er igang med at få ny overvågning så der var ingen overvågning idet kameraerne var pillet ned.. Så jeg springer ud i bilen og køre efter, tager nr plade og bil mærke.. Det resulterede i at deres måde at takke på var jeg fik bilen fyldt op (460,-, næsten tom) og lidt guf DEEEEEJLIGT!

Gud, hvor fantastisk gjort af dem og ikke mindst af dig! Jeg har arbejdet på en Shell tank på Nørrebro engang og det er utroligt hvor mange der kører fra regningen eller stjæler i butikken... Tænk at man kan få sig til det?! 

Anmeld

12. december 2011

Sabsy

Camulla skriver:

Gud, hvor fantastisk gjort af dem og ikke mindst af dig! Jeg har arbejdet på en Shell tank på Nørrebro engang og det er utroligt hvor mange der kører fra regningen eller stjæler i butikken... Tænk at man kan få sig til det?! 

Kan ikke forstå folk gør det.. Kan blive rasende..

Anmeld

12. december 2011

Hougaard92

dejligt med gratis benzin

Sikke en morgen

Anmeld

12. december 2011

Lone Jakobsen

hvor er du super frisk at gøre sådan noget kan godt forstå de takkede dig med gratis benzin.

Anmeld

12. december 2011

Pige2009

Bubbes skriver:

Super sejt! Fin gestus af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.