Mobil + abonnement.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Nalle

Benjamins'mor skriver:

Hvad pakke har du så med tale og det? Og hvor meget giver du om mdr i abonnement og hvad afdrager du på din mobil? Sorry for så mange spørgsmål.

Du bestemmer jeg selv hvilken pakke du har, jeg har den til 99,- det er 2 timers tale, fri mms og sms, og 1 GB data.

Telefonen koster 0,- i oprettelse, og 197,- i 24 måneder.
De første 6 måneder, skal man minimum bruge 99,-
men det er kun de første 6 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

ønskerbaby

jeg vil gerne have 4eren men nogen siger jeg skal købe den ved

oister,telia eller telmore så kan ikke rigtig finde ud af det

Anmeld

12. december 2011

Silas&Mille

LilleLene skriver:

Prøv CallMe de har billige abonomenter og mobiler

Dem vil jeg godt anbefale.

Jeg har selv en HTC Desire S med Hallo399 abonnement. Det falder til Hallo49 efter 6 måneder. Der udover har jeg betalt 150kr/mdr også i 6 måneder, så er telefonen betal
Abonnementet er sådan et mindste forbrug noget, så alt op til 399 kr hver måned er betalt, og ellers kan man købe ekstra pakker (fx fri sms, 10GB data osv, for de 399) så er beløbet til fx opkald bare mindre. Hvis du forstår. 

Og så har jeg lige købt en Samsung Galaxy Nexus til kæresten i julegave. Der får han et POW6timer tale+fri sms/mms+10GB data abonnement og så skal jeg betale 165kr/mdr i 24 måneder. Det er selvfølgelig en små dyr telefon over de 24 måneder, men den er også helt ny på markedet

Men synes alt i alt at CallMe har nogle gode priser og muligheder og vi er godt tilfreds med deres dækning.

Anmeld

12. december 2011

BellaCiinea

Benjamins'mor skriver:

Hej piger.

Jeg står og skal skifte abonnement her mellem jul og nytår, og jeg ville rigtigt gerne ind et sted hvor jeg kan få i billig smartphone med. Hvad kan i anbefale?

Det skal lige siges at jeg pt har 3MAX med iPhone 3gs.

Købte en Samsung Galaxy S II, hos Telia. Giver 238kr./md. inkl. abonnement, som udgør 100kr./md. =) 

(Afbetaler over 24mdr., da der er 24mdr. gratis forsikring hos Telia.)

Er meget tilfreds

Anmeld

12. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg købte en iPhone 4 hos Telmore i september. Jeg har fri tale, MMS, SMS og internet. Det betaler jeg 599 for i 6 mdr plus 300 pr måned i 6 mdr for selve telefonen. Jeg synes, det var en god deal, da jeg ikke vil låse mig i fx 24 mdr, og det kommer i alt til at koste mig 5500 kr for 6 mdr - hvorefter jeg frit kan vælge et billigere abonnement. (og tlf'en er min).

Anmeld

12. december 2011

Benjamins'mor

ønskerbaby skriver:

jeg vil gerne have 4eren men nogen siger jeg skal købe den ved

oister,telia eller telmore så kan ikke rigtig finde ud af det

Hvad jeg har fundet ud af indtil videre så er selve telefonen billigst ved 3.

Anmeld

12. december 2011

Benjamins'mor

PT skriver:

Jeg købte en iPhone 4 hos Telmore i september. Jeg har fri tale, MMS, SMS og internet. Det betaler jeg 599 for i 6 mdr plus 300 pr måned i 6 mdr for selve telefonen. Jeg synes, det var en god deal, da jeg ikke vil låse mig i fx 24 mdr, og det kommer i alt til at koste mig 5500 kr for 6 mdr - hvorefter jeg frit kan vælge et billigere abonnement. (og tlf'en er min).

Der har jeg så fået et bedre tilbud ved 3.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.