Jeg har et spørgsmål, til alle herinde på baby.dk
sagen er at en af mine drenge venner, har været bedste venner med den her pige i 10 år, de har altid haft det sjovt sammen og meget hyggeligt, men han har været forelsket i den her pige i ca 7 år, og for et år siden da de var ude at køre en tur,(bare en normal hygge tur) da føler han, at han må fortælle hende, at han har et meget godt øje til hende, eller faktisk er meget forelsket i hende, og der bliver snakket lidt her og der om det, og det ender med at hun fortæller at hun ikke har det på samme måde, ca et halvt år senere, har en af drengens ven noget, kørende med den her pige, og de er så endt sammen den dag i dag. min ven og den her pige har været ude og køre sammen nogle aftener, dog ved kæresten af at de har været ude og køre og snakke sammen, og min ven begynder stille og roligt få følelser for den her pige igen, og her den ene aften fortæller pigen at hun måske er lidt forelsket i den her dreng.. 
drengen og pigens kæreste er egentlig gode venner, og de går i klasse sammen, så de kender hinanden meget godt... men drengen kan bare ikke få den her pige ud af sit hoved, og hun bliver ved med at skrive til ham, og bede ham om at komme ud og køre en tur med hende og snakke, og hver gang hun skriver, bliver han utrolig glad, han er helt forvirret, han vil så gerne have hende, men han aner ikke hvad han skal gøre... fordi han er så glad for hende, men ved at han ikke kan gøre noget ved det.... såå derfor beder han om HJÆLP !
og derfor vil han gerne have nogle gode råd, fra (måske) erfarne mennesker, eller bare kom med gode råd om hvad han skal gøre ved det her ?? HELP PEOPLE
Anmeld