a walk in the park

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Caroline86

Ja, sådan bogstavligt talt

Der hvor mine forældre bor hører der en STOR privat "have" til... den hedder Parken og er fuldstændig unik med eksotiske træer og planter.. og smuk hele året rundt, men særligt om sommeren

I dag var vi ude og gå en laaaang tur og var bl.a nede i parken og lege i the-huset (et lille hus med stole, borde og kopper osv).

I får lige en gang massiv billedspam. De taler for sig selv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Filuca

Ej, hvor ser det bare fuldstændig fantastisk ud! Ville ønske det var mig, der havde sådan en have

Anmeld

11. december 2011

Caroline86

Filuca skriver:

Ej, hvor ser det bare fuldstændig fantastisk ud! Ville ønske det var mig, der havde sådan en have

ja, der er SÅ lækkert... og det er kun en brøkdel (rododendron del) af parken der er billeder af her landskabet ændrer sig alt efter hvor man er der er også skov og "urskov" osv

det var bare det BEDSTE da vi var børn.. at lege gemmeleg i de der kæmpe mystiske planter, buske og træer! Nøøøj, det var sjovt

Anmeld

11. december 2011

*Sofie*

Hvor er det bare nogle skønne billeder I har fået taget!
Elsker billeder, hvor ungen bare trasker derud af helt alene og verden bare ligger åben. Sårn nogle tar jeg også tit 

Anmeld

11. december 2011

Filuca

Caroline86 skriver:

ja, der er SÅ lækkert... og det er kun en brøkdel (rododendron del) af parken der er billeder af her landskabet ændrer sig alt efter hvor man er der er også skov og "urskov" osv

det var bare det BEDSTE da vi var børn.. at lege gemmeleg i de der kæmpe mystiske planter, buske og træer! Nøøøj, det var sjovt

Ja, kunne godt forestille mig, at det må være en fest for børn at blive sluppet fri der Kan de så bare gå ind i det der lille thehus og lege, hvis de vil det? Det ser bare så hyggeligt ud!

Anmeld

11. december 2011

Caroline86

*Sofie* skriver:

Hvor er det bare nogle skønne billeder I har fået taget!
Elsker billeder, hvor ungen bare trasker derud af helt alene og verden bare ligger åben. Sårn nogle tar jeg også tit 

ja, Laura på opdagelse

Laura og hunden hæhæ....

Jeg er ikke så meget til opstillede billeder... måske også fordi Laura har så meget krudt i måsen at man ikke kan fange hende stå stille hahah!

Næh.. vi skal have nogle flere action-billeder

og tak i øvrigt

Farmand var på job og morfar ordnede derhjemme, så Laura måtte nøjes med Sheena(hunden), mormor og mig

Anmeld

11. december 2011

Caroline86

Filuca skriver:

Ja, kunne godt forestille mig, at det må være en fest for børn at blive sluppet fri der Kan de så bare gå ind i det der lille thehus og lege, hvis de vil det? Det ser bare så hyggeligt ud!

ja, der er fri leg nu er der godt nok sat sådan en hægte på fordi døren binder, men dengang drønene vi ind og ud og nu kan man jo lige løsne hægten når man kommer derned og så kan ungerne fint lege løs

Anmeld

11. december 2011

Laulund87

SÅ stemningsfyldt

Anmeld

11. december 2011

Dansker I Holland

Åhhh nogle fantastiske billeder smukke Og hvor er laura dog bare SMUK  

Anmeld

11. december 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

SÅ stemningsfyldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.