en slags mirakel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

AnneBJ

Hvor er den smuk!! Det er en sej lille fyr vi hepper på, og julen er miraklernes tid!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Caroline86

AnneBJ skriver:

Hvor er den smuk!! Det er en sej lille fyr vi hepper på, og julen er miraklernes tid!! 

julen ER nemlig miraklernes tid

Anmeld

11. december 2011

Zafir

Sjovt... vi har også en hvid rose... Engang, en nat i januar, kom Tom senere igang i seng, end mig (som altid) også vækkede han mig med et kys og lagde den smukkeste hvide rose på min dyne... Jeg tænkte bare, Wauw, hvor havde den den fra?, men den blomstrede altså også i frost.
Meget! Romantisk. <3

Anmeld

11. december 2011

Caroline86

Zafir skriver:

Sjovt... vi har også en hvid rose... Engang, en nat i januar, kom Tom senere igang i seng, end mig (som altid) også vækkede han mig med et kys og lagde den smukkeste hvide rose på min dyne... Jeg tænkte bare, Wauw, hvor havde den den fra?, men den blomstrede altså også i frost.
Meget! Romantisk. <3

øjs

så fik han lige 10 point i posen

Anmeld

12. december 2011

Zafir

Caroline86 skriver:

øjs

så fik han lige 10 point i posen

20 hehe

Anmeld

12. december 2011

Camulla

Caroline86 skriver:

Hej piger...

Da vi var ude og gå en tur fangede mine øjne noget helt særligt...

Der stod en stor grå/brun rosenbusk, rippet for blade, og kiggede sørgmodigt på mig... men pludselig fangede mine øjne noget...

En smuk, hvid, blomstrende rosenknop, for enden af den af de bare grene...

Jeg synes det er fantastisk med sådan en sejlivet bette én og mine tanker røg endnu en gang hen på en lille purk i Odense...

Mirakler sker!

Jeg vil lige dele den seje lille knop med Jer

Sikke en smuk tanke... Og hvor mine tanker dog også er hos Mikkel og hans familie   

Anmeld

12. december 2011

Camulla

AnneBJ skriver:

Nemlig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.