Hvor kan jeg savne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Anonym trådstarter

voksne mennesker i mit liv til at støtte mig , give gode råd , et knus . Selv om jeg efterhånden er en gammel sag kan jeg savne at have en forældre der er der for mig, når behovet kommer frem.

En som lytter, trøster og kommer md gode råd & vejledning. Ikke mindst give et klem som trøst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Muffinmus

Sender gerne et knus og det her forum er altid åbent for gode råd og vejledning:-)

Men ja, der er mange derude der mangler en god ven i livet.

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Sender gerne et knus og det her forum er altid åbent for gode råd og vejledning:-)

Men ja, der er mange derude der mangler en god ven i livet.

Tak for det - ja men ikke alt som egner sig til et offenligt forum.

Anmeld

11. december 2011

Rockertand

Anonym skriver:

voksne mennesker i mit liv til at støtte mig , give gode råd , et knus . Selv om jeg efterhånden er en gammel sag kan jeg savne at have en forældre der er der for mig, når behovet kommer frem.

En som lytter, trøster og kommer md gode råd & vejledning. Ikke mindst give et klem som trøst.

Vi er jo lige her 

Anmeld

11. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

sig endelig til hvis du har lyst til at skrive/snakke, jeg vil gerne læse/lytte.

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Vi er jo lige her 

tak har været lidt ked de sidste par dage, en hård tid lige p.t og kunne mærke igår at jeg virkelige mangler mine forældre til at hjælpe & give gode råd ( ved ikke om det giver mening )

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

sig endelig til hvis du har lyst til at skrive/snakke, jeg vil gerne læse/lytte.

tak for det

Anmeld

11. december 2011

Rockertand

Anonym skriver:

tak har været lidt ked de sidste par dage, en hård tid lige p.t og kunne mærke igår at jeg virkelige mangler mine forældre til at hjælpe & give gode råd ( ved ikke om det giver mening )

Du er altid velkommen til at skrive til mig, hvis der er noget, jeg kan hjælpe dig med eller bare lægge øre til, stort som småt, det er ligemeget 

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du er altid velkommen til at skrive til mig, hvis der er noget, jeg kan hjælpe dig med eller bare lægge øre til, stort som småt, det er ligemeget 

Tak for det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.