Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor plejer i at købe bleer henne af i Tyskland? Hvilke køber i? Og hvad giver i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
annec skriver: Hvor plejer i at købe bleer henne af i Tyskland? Hvilke køber i? Og hvad giver i?
det kan ikke betale sig at købe bleer i Aldi i Tyskland for de er 10kr dyrere end i Danmark...
twinboys skriver: det kan ikke betale sig at købe bleer i Aldi i Tyskland for de er 10kr dyrere end i Danmark...
Bruger kun Libero og pampers, og min far bor i Tyskland og kommer til DK næsten hver weekend, så han vil jo gerne ta dem med hjem
annec skriver: Bruger kun Libero og pampers, og min far bor i Tyskland og kommer til DK næsten hver weekend, så han vil jo gerne ta dem med hjem
ok men er de billigere i Tyskland???
twinboys skriver: ok men er de billigere i Tyskland???
Har lige set på fleggårds hjemmeside at man kan få 3 pakker Libero bleer til 195 kr Så der sparer man da en del
I denne uge har en af kioskerne dernede 3 pakker libero bleer til 195 kr. kan bare ikke huske hvilken en
Men det er da lidt billigere end herhjemme....
th skriver: jeg har en gang købt i fleegaard. kan se de har 3 pakker for 195 kr. du kan evt. se i deres kataloger.
jeg har en gang købt i fleegaard. kan se de har 3 pakker for 195 kr. du kan evt. se i deres kataloger.
Ja har lige set det
annec skriver: Har lige set på fleggårds hjemmeside at man kan få 3 pakker Libero bleer til 195 kr Så der sparer man da en del
ja det var billigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128