Bleer tyskland??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.843 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. december 2011

annec

Hvor plejer i at købe bleer henne af i Tyskland? Hvilke køber i? Og hvad giver i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

twinboys

annec skriver:

Hvor plejer i at købe bleer henne af i Tyskland? Hvilke køber i? Og hvad giver i?

det kan ikke betale sig at købe bleer i Aldi i Tyskland for de er 10kr dyrere end i Danmark...

Anmeld

11. december 2011

annec

twinboys skriver:

det kan ikke betale sig at købe bleer i Aldi i Tyskland for de er 10kr dyrere end i Danmark...

Bruger kun Libero og pampers, og min far bor i Tyskland og kommer til DK næsten hver weekend, så han vil jo gerne ta dem med hjem

Anmeld

11. december 2011

twinboys

annec skriver:

Bruger kun Libero og pampers, og min far bor i Tyskland og kommer til DK næsten hver weekend, så han vil jo gerne ta dem med hjem

ok men er de billigere i Tyskland???

Anmeld

11. december 2011

th

annec skriver:

jeg har en gang købt i fleegaard. kan se de har 3 pakker for 195 kr. du kan evt. se i deres kataloger.

Anmeld

11. december 2011

annec

twinboys skriver:

ok men er de billigere i Tyskland???

Har lige set på fleggårds hjemmeside at man kan få 3 pakker Libero bleer til 195 kr Så der sparer man da en del

Anmeld

11. december 2011

Fru.Mäes <3

I denne uge har en af kioskerne dernede 3 pakker libero bleer til 195 kr. kan bare ikke huske hvilken en 

Men det er da lidt billigere end herhjemme....

Anmeld

11. december 2011

annec

th skriver:

jeg har en gang købt i fleegaard. kan se de har 3 pakker for 195 kr. du kan evt. se i deres kataloger.

Ja har lige set det

Anmeld

11. december 2011

twinboys

annec skriver:

Har lige set på fleggårds hjemmeside at man kan få 3 pakker Libero bleer til 195 kr Så der sparer man da en del

ja det var billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.