brug for hjælp : Hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Anonym trådstarter

hej...

jeg har et problem med mit hår som er ved at tage livet af mig

jeg er rigtig glad for langt hår og etager, men har det sidste 1½ år ikke fået gjort noget ved mit hår, så nu ligner det l.o.r.t.. Mit hår er nået ned til en god længde nu så kan faktisk gøre alt med det..

Men er nået nu til det at jeg er nødsaget til at glatte mit hår hverdag for at det ser pænt og tyndt ud..
ellers.... så er det fladt for oven og kruset og tykt og kuglede ved mine skuldre og op til ørene .. og det ser så dumt ud så jeg enten sætter det i en heste rumpe eller bruger 2 timer på at glatte det..

MEN vil have mit hår nede da jeg selv synes jeg er pænest sådan..

så. piger, nogen som ved hvad jeg kan gøre ?? Bruger gliss shampoo hverdag.. og har lige fået klippet mine spidser..

Håber ik det er for, forvirrende at læse

God jul til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Wimmie

Anonym skriver:

hej...

jeg har et problem med mit hår som er ved at tage livet af mig

jeg er rigtig glad for langt hår og etager, men har det sidste 1½ år ikke fået gjort noget ved mit hår, så nu ligner det l.o.r.t.. Mit hår er nået ned til en god længde nu så kan faktisk gøre alt med det..

Men er nået nu til det at jeg er nødsaget til at glatte mit hår hverdag for at det ser pænt og tyndt ud..
ellers.... så er det fladt for oven og kruset og tykt og kuglede ved mine skuldre og op til ørene .. og det ser så dumt ud så jeg enten sætter det i en heste rumpe eller bruger 2 timer på at glatte det..

MEN vil have mit hår nede da jeg selv synes jeg er pænest sådan..

så. piger, nogen som ved hvad jeg kan gøre ?? Bruger gliss shampoo hverdag.. og har lige fået klippet mine spidser..

Håber ik det er for, forvirrende at læse

God jul til alle

Vil være nemmere med et billede 

Men det lyder lidt som mit - bare længere. Jeg er også nødt til enten at sætte mig i en hestehale eller glatte det... 

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Vil være nemmere med et billede 

Men det lyder lidt som mit - bare længere. Jeg er også nødt til enten at sætte mig i en hestehale eller glatte det... 

Har lige glattet det hehe , så kan ikke rigtig tage et billed... eller jo, men så skal jeg prøve og lave mit hår i paint også male hvordan det ser ud når det ikke er glattet...

Anmeld

12. december 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Har lige glattet det hehe , så kan ikke rigtig tage et billed... eller jo, men så skal jeg prøve og lave mit hår i paint også male hvordan det ser ud når det ikke er glattet...

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Nu jeg jo så ikke anonym mere sys man skal se ansigtet for at forklare hvordan det ser ud !

det ser værre ud end på billedet med maling på -
det andet er som det er når det er glattet hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2011

Wimmie

Åh ja, det minder en del om mit eget - lige nu er mit bare kortere. Jeg har købt noget styling-creme fra Matas - sådan en blå-lig rund dispenser. Det er super godt og tager det værste frizz, men det virker ikke så godt på mit hår når det har den længde det har nu (lang page) - men måske det ville virke på dit?

Jeg kan lige prøve om jeg kan finde et link til det 

Anmeld

12. december 2011

Carslund

Jeg ville nok også prøve en anden shampoo hvis jeg var dig... En med mange proteiner i. Jeg ved man kan få sådan noget antikrus shampoo hos matas. Det er lidt dyrere (90,- tror jeg)- men skulle være rigtig godt. Hvis du så suplerer med en god balsam og engang imellem hårkur..

hvis du er villig til at ofre lidt mere, så henvænd dig til en frisør som kan guide dig...

De billige shampoo'er er gode til kort hår (det når jo ikke at blive slidt) og til dem som ikke styler deres hår så meget. Bare sig til din mand at det er altså DIN for den er dyr, og den har han ikke brug for...

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

Carslund skriver:

Jeg ville nok også prøve en anden shampoo hvis jeg var dig... En med mange proteiner i. Jeg ved man kan få sådan noget antikrus shampoo hos matas. Det er lidt dyrere (90,- tror jeg)- men skulle være rigtig godt. Hvis du så suplerer med en god balsam og engang imellem hårkur..

hvis du er villig til at ofre lidt mere, så henvænd dig til en frisør som kan guide dig...

De billige shampoo'er er gode til kort hår (det når jo ikke at blive slidt) og til dem som ikke styler deres hår så meget. Bare sig til din mand at det er altså DIN for den er dyr, og den har han ikke brug for...

Haha godt jeg har en mand der bruger sit eget mærke til sit hår ! så det får jeg heldigvis for mig selv..

jeg er begyndt og bruge en balsam også oveni det jeg bruger i forvejen og lader den sidde i et godt stykke tid ... men mit hår ligner bare ja - bag efter ! så det værd at prøve

Anmeld

12. december 2011

Wimmie

Denne:  http://www.matas.dk/matas-stylingcreme-150-ml

Den glatter naturligvis ikke håret, men jeg synes den er god til at få det værste krus ud af håret og det udglatter bedre end nogen anden jeg har prøvet 

Og så er den jo billig.

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Åh ja, det minder en del om mit eget - lige nu er mit bare kortere. Jeg har købt noget styling-creme fra Matas - sådan en blå-lig rund dispenser. Det er super godt og tager det værste frizz, men det virker ikke så godt på mit hår når det har den længde det har nu (lang page) - men måske det ville virke på dit?

Jeg kan lige prøve om jeg kan finde et link til det 

Har selv overvejet en page - tror bare ikke det pænt til mig hehe .. os derfor jeg bare lader det vokse nu...

men ... uh du må meget gerne prøve og linke - er villig til at prøve næsten alt ... minus klipning !! bare det noget mit hår synes er godt og ikke som glattejernet - som ødelægger mit hår osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.