Tak for omsorgen siger jeg så!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg er blevet rigtig skidt her til aften, med sindssyg kvalme, og rigtig ondt i maven, og oven i det har jeg lige fået min menstruation her til morgen, hvilket er lig med ret store smerter i mit underliv, og jeg har ikke flere smertestillende tilbage, og da jeg plejer at få nogle ret kraftige smertestillende skal jeg jo selvfølgelig ringe til lægen for at få en ny recept hvilket jeg først kan få imorgen..

Min kæreste og jeg bor ikke sammen, men han skal så komme i aften og vil vide hvad vi skal hygge med, skriver at jeg har det rigtig dårligt, men han må bestemme hvad vi skal hygge med.. Intet svar kommer der tilbage..

Skriver så hvornår han har tænkt sig at komme, og han skriver om en 20 minutters tid.. jeg skriver okay, og bliver så spurgt tilbage hvordan jeg har det.. skriver at jeg har det rigtig elendigt, og gæt engang, der kommer bare et "okay" tilbage..

Det kan godt være vi ikke bor sammen, men han kunne da godt lige synes det var synd for mig?? Jeg er meget sjældent syg, men har det som om jeg skal kaste op, og som om mit underliv er ved at blive revet fra hinanden..

Nå jeg er nok bare lidt nærtagende lige nu.. undskylder mit sure opstød..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Isabella_mor

jeg kender det godt. men at hungre efter melidenhed fra andre mennesker er bare ikke "velset" og anses næsten taberagtigt..

jeg vil også gerne have melidenhed nogengange... men ja det lykkedes heller aldrig. 

men så længe du syntes det er synd for dig, så er det jo synd for dig.. det er jo ikke hans skyld at du er syg... 

kram til dig og god bedring. 

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

jeg kender det godt. men at hungre efter melidenhed fra andre mennesker er bare ikke "velset" og anses næsten taberagtigt..

jeg vil også gerne have melidenhed nogengange... men ja det lykkedes heller aldrig. 

men så længe du syntes det er synd for dig, så er det jo synd for dig.. det er jo ikke hans skyld at du er syg... 

kram til dig og god bedring. 

det kan godt være det er taberagtigt, men det er min kæreste.. vil da ikke være sammen med en der ikke kan godt skrive god bedring når jeg en sjælden gang har det skidt.. kunne forstå hvis det skete en gang i måneden, men det er altså første gang i år at jeg er skidt..

men ja jeg synes det er rigtig synd for mig, og har allermest lyst til at lægge mig under dynen, og bare blive der, men har en opgave der skal sendes afsted imorgen som jeg skal have færdig..

Anmeld

11. december 2011

anynom

Ehm, skulle han ikke komme 20 minutter senere? Hvad gør du, hvis han nu er rigtig sød og omsorgsfuld overfor dig når han kommer? Flover dig en smule?

Anmeld

11. december 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

det kan godt være det er taberagtigt, men det er min kæreste.. vil da ikke være sammen med en der ikke kan godt skrive god bedring når jeg en sjælden gang har det skidt.. kunne forstå hvis det skete en gang i måneden, men det er altså første gang i år at jeg er skidt..

men ja jeg synes det er rigtig synd for mig, og har allermest lyst til at lægge mig under dynen, og bare blive der, men har en opgave der skal sendes afsted imorgen som jeg skal have færdig..

min kæreste er ligesådan, han ved bare ikke altid lige hvad man skal gøre.. kvinder og mænd er syge på forskellige måder.. 

øv. så må du tage dynen omkring dig mens du laver opgave. evt en varmedunk på maven til mensessmerterne

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

min kæreste er ligesådan, han ved bare ikke altid lige hvad man skal gøre.. kvinder og mænd er syge på forskellige måder.. 

øv. så må du tage dynen omkring dig mens du laver opgave. evt en varmedunk på maven til mensessmerterne

nej men et god bedring koster ikke noget.. :/

Men ja ern ok bare ret nærtagende når jeg endelig er syg..

har desværre ingen varmedunk, den gik i stykker for noget tid siden fordi den var godt slidt, så skal have fat i en ny.. plejer at sove med den nemlig..

Anmeld

11. december 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

nej men et god bedring koster ikke noget.. :/

Men ja ern ok bare ret nærtagende når jeg endelig er syg..

har desværre ingen varmedunk, den gik i stykker for noget tid siden fordi den var godt slidt, så skal have fat i en ny.. plejer at sove med den nemlig..

skidt... 

men ja det er rigtig.. men sig det til ham..

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Ehm, skulle han ikke komme 20 minutter senere? Hvad gør du, hvis han nu er rigtig sød og omsorgsfuld overfor dig når han kommer? Flover dig en smule?

Kender jeg ham ret, så er han som han plejer..

og synes egentlig ikek at jeg skal flove mig på grund af det.. synes da godt man kan skrive noget sødt når kæresten er skidt, det gør jeg da selv, også selvom jeg måske er på vej ud til ham.. der går ikke noget af et menneske ved at være sød ved andre.. og han ved at når jeg skriver jeg er dårlig, så er det fordi jeg virkelig ER dårlig..

og ja kald mig bare pyller osv, for det er jeg nok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.