Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
have på juleaften... jeg kan simpelthen ikke finde noget.... nogen der har fundet noget???? gerne med billeder og links.....
hjælp plejer for længst at have fundet sættet.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
slet ingen....
op....
Luka skal have et par pæne comboybukser på og så får han en skjorte på
Nu er min dreng 5 år gammel, men han bestemmer selv og har gjort det de sidste 2 år Sidste år var det et joggingsæt han fik i julegave fra morgenstunden Påklædning har været en kamp jeg aldrig har taget, så jeg er ikke til meget hjælp desværre
Jeanne skriver: Nu er min dreng 5 år gammel, men han bestemmer selv og har gjort det de sidste 2 år Sidste år var det et joggingsæt han fik i julegave fra morgenstunden Påklædning har været en kamp jeg aldrig har taget, så jeg er ikke til meget hjælp desværre
hmm nej ikke såh meget... har en dreng der elsker mor bestemmer tænker en fin småfolk bluse, men kan simpelthen ikke finde nogen bukser......
eliasogmor skriver: hmm nej ikke såh meget... har en dreng der elsker mor bestemmer tænker en fin småfolk bluse, men kan simpelthen ikke finde nogen bukser......
sorte bukser eller jeans?
Hej. Miniature har de sejeste drengebukser. Og tjek også lige nissehuerne. Nååeerh..
http://www.houseofkids.dk/pl/Børnetøj-Mini-A-Ture-Dreng-2-10-år_2180.aspx
øh, hvad der nu lige er rent den dag.........må ærligt indrømme at jeg aldrig kunne drømme om at købe nyt tøj til børnene fordi det er juleaften. De får det på de har lyst til og som er rent....
Finder lige billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128