Din partner opdrager forkert....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Anonym trådstarter

... Eller det syns DU i hvert fald. I er ikke enige om opdragelsesmetoder. HVAD GØR DU???

Min situation er den at jeg sammen med min mand har 2 børn og han har 2 fra et tidligere forhold som han deler 50/50 med ex'en. Han/de har opdraget på en anden måde end jeg vil/gør. Vi er langt fra enige. Vi har flere gange snakket om det før vi fik børn for der er nogle måder JEG ik vil opdrage MINE børn på fordi jeg mener det er forkert. Og så nytter det altså ik noget at mine/vores børn skal opdrages på en anden måde end de andre to skal. Nytter ik noget at mine børn ik må få is før aftensmaden og de ande godt må.

Har igen til aften oplevet at min mand gjorde noget jeg ik brød mig om og nu søger jeg råd til hva man stiller op. Vi ka bare ik nå til enghed åbenbart :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

Du skal "bare" forholde dig til hvordan jeres egne bliver opdraget (og noget i skal snakke om - gerne inden i fik dem ) Hvordan han opdrager dem med ex'en er ikke noget du skal blande dig i. Blot gøre ham opmærksom på en mulig forskelsbehandling, og bede ham forholde sig til den problematik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.