årh dog, :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Sophia'smor

Min lille datter på 3 måneder, blev vaccineret i torsdag, om formiddagen, og havede hurtigt feber bagefter, 38, hun har haft feberkramper, hvor vi blev hentet af ambulance, hun blev undersøgt af børnelæge på hvidovre, og igår havede hun 39,6 & stadig høj feber igen idag, hvor lang tid plejer det at vare sådan noget? det skær i mit hjerte at se hende sådan

håber nogle kan hjælpe lidt,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe

puha jeg håber hun er bedre.

Mine børn har ca været syge 2 dage efter en vacination.

Ved høje temperature er det en god ide at afvaske kroppen med en let opvreden kølig klud efter behov. Det gøres forsigtigt og langsom og det virker ret hurtigt, man kan derved nemt sænke temp. med 1 grad.

Ellers må hun en tur til lægen hvis det bliver ved.

god bedring med hende

Anmeld

11. december 2011

Holbæktrunten

Sophia'smor skriver:

Min lille datter på 3 måneder, blev vaccineret i torsdag, om formiddagen, og havede hurtigt feber bagefter, 38, hun har haft feberkramper, hvor vi blev hentet af ambulance, hun blev undersøgt af børnelæge på hvidovre, og igår havede hun 39,6 & stadig høj feber igen idag, hvor lang tid plejer det at vare sådan noget? det skær i mit hjerte at se hende sådan

håber nogle kan hjælpe lidt,

Arrrj, ikke lige læsning der var god for mig der har en lille der skal vaccineres for første ang i morgen! Piiiiiv!

Jeg synes at det er meget lang tid hun har været sløj efter den vaccine, og at det er en ret høj feber... Jeg ville tage til lægen i morgen...

Håber hun snart får det bedre det lille kræ

Anmeld

12. december 2011

Lone Jakobsen

åh nej hvor frygteligt at hun blev så syg af det. mener godt det kan tage nogle dage før de er ovenpå igen.

Anmeld

14. december 2011

Sophia'smor

tak for svarene, vi blev indlagt på hvidovre hospital i mandags, & ska være her til fredag, det var en blærebetændelse 

Anmeld

14. december 2011

Nessie

Sophia'smor skriver:

tak for svarene, vi blev indlagt på hvidovre hospital i mandags, & ska være her til fredag, det var en blærebetændelse 

Åååhh nejda, stakkels lille pus God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.