Autostol 9-18 Kg ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Moar2011

Vi er bleven enige om en autostol 9 - 18 kg - hva er jeres erfaringer, er det spild af penge eller hvad synes i ? ..

Hvilken en ville i anbefale ?? - billede og hvorfor / hvorfor ikk ?

Taak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Gittemor09

Babyklar skriver:

Vi er bleven enige om en autostol 9 - 18 kg - hva er jeres erfaringer, er det spild af penge eller hvad synes i ? ..

Taak for hjælpen

jeg har en römer king til min datter... er så tilfreds med den...

har været med i en bilulykke med hende i ... og politiet sagde at det var en af de bedste stole de havde set på markedet når det gjaldt bilulykker... hun havde ikke slået hovedet (fordi det rykker til siden ved uheld) eller fået blå mærker fra selen...

og så synes jeg bare den er nem at sætte i, spænde hende i, og lægge ned hvis hun falder i søvn..!!

Anmeld

11. december 2011

bøgelund

Babyklar skriver:

Taak for hjælpen

jeg hælder mest til 9-18 og så en ny en der.. det andet er for mange kg til forskel syns jeg..  

vi har en ferrari autostol 9-18 kg.. købt i Tyskland (fleggaard) til 600 kr.. den virker super god, og sikker.. vores datter sidder perfekt i den.. der er alarm i selen, så hvis hun åbner den, eller vi gør, så bibber den.. smart hvis hun selv skulle lære det en dag.. 

Anmeld

11. december 2011

lhn89

Vi har købt Maxi Cosi Pearl, til Luna. Synes bestem ikke at det er spild af penge (Vi havde også basen i forvejen, fra Maxi Cosi Pebble) 

Vi valgte den pga. de gode resultater den havde fået i test, det fine design og at Luna sidder rigtigt godt i den, hun er nem at sætte i, og basen gør, at hun ikke kan sidde mere sikkert + den siger til, hvis den sidder forkert. 

Jeg ved ikke om den er bedre end andre, tror det er meget smag og behag, men jeg synes bestemt ikke at den str. er spild af penge 

Vi købte den i Babysam, de havde prisgaranti på autostole, så vi fik det lidt billigere - bare et tip

Og her et et billede af den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. december 2011

Hvem?

Babyklar skriver:

Taak for hjælpen

Begge mine drenge sidder i sådan en her:

http://www.babysam.dk/safefix-plus-tt-jet

Rigtig lækker stol

Anmeld

11. december 2011

Jakob'sMor

Babyklar skriver:

Taak for hjælpen

Jakob sidder i denne og vi er glæde for den. Valgt ud fra samtale og forklaring af babysam arbejder

http://netbutik.fdm.dk/cybex-pallas-2-fix-autostol -med-isofixbeslag.html

Anmeld

11. december 2011

K.Rehder

Babyklar skriver:

Taak for hjælpen

Vi har lige købt en på denne side:
http://www.billigalu.dk/find-autostol.asp?produktg ruppe=YS

Er SÅ vild med den. Bestemt pengene værd!

God jagt

Anmeld

11. december 2011

Maja88

her skal der anskaffes en maxi cosi axiss

Anmeld

11. december 2011

An&Jo

her har vi rømer king plus

Jeg har ikke nogen bil endnu og har aldrig haft, men derfor synes jeg stadig at det er SÅ vigtigt at bruge penge på en autostol..

nu harj eg en kæreste med bil, og så er det jo altså rart at vi kan køre en tur alle sammen..

Anmeld

11. december 2011

Rødhætte

Jeg skal eje denne:

http://www.olivers-baby-care.co.uk/maxi-cosi-axiss-car-seat.html

Den er super smart med dreje funktion! Så kan barnet selv kravle ind når det bliver ældre og så er det bedre for vores ryg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.