Se lige hvad jeg har fået i julegave :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

Na-Wi

Jakob'sMor skriver:

Fedt! Er slet ikke misundelig

haha nu har den været på ønskelisten længe og endelig fik jeg den.. Så du må bare sætte den på din liste og så krydser jeg fingre for at du snart får en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Bom

Jeg har en magen til, og elsker den.. <3 Ville aldrig undvære den..

For et års tid siden begyndte min og sige mærkeligt, jeg blev helt dårlig og fik koldsved, var virkelig bange for at miste min gode ven.. Så manden blev sat på operations opgave, og heldigvis manglede den kun lidt fedt et eller andet sted.. Puha jeg var lykkelig bagefter..

Men det jeg egentlig ville var at ønske dig tillykke..

Anmeld

11. december 2011

Jakob'sMor

Na-Wi skriver:

haha nu har den været på ønskelisten længe og endelig fik jeg den.. Så du må bare sætte den på din liste og så krydser jeg fingre for at du snart får en

Ja det er ikke andet for, har dog en gammel model jeg har arvet efter min oldemor, den larmer bare så meget at den er ved at hoppe ned fra køkkenbordet og det er ikke til at høre hvad jeg selv tænker

Anmeld

11. december 2011

Na-Wi

Jakob'sMor skriver:

Ja det er ikke andet for, har dog en gammel model jeg har arvet efter min oldemor, den larmer bare så meget at den er ved at hoppe ned fra køkkenbordet og det er ikke til at høre hvad jeg selv tænker

nej så skal du da også bare have en ny ..

Anmeld

11. december 2011

Na-Wi

Bom skriver:

Jeg har en magen til, og elsker den.. <3 Ville aldrig undvære den..

For et års tid siden begyndte min og sige mærkeligt, jeg blev helt dårlig og fik koldsved, var virkelig bange for at miste min gode ven.. Så manden blev sat på operations opgave, og heldigvis manglede den kun lidt fedt et eller andet sted.. Puha jeg var lykkelig bagefter..

Men det jeg egentlig ville var at ønske dig tillykke..

ej hvor skønt, så ved jeg hvad jeg skal gøre hvis den siger underligt på et tidspunkt .. vil godt tro at man bliver afhængig af den .. Men det er bare en god ting, så skal der bages noget lækkert brød istedet for det man kan købe ..

Mange tak

Anmeld

11. december 2011

birthee

Det er bare guld værd med sådan en maskine!!! Jeg fik min da jeg blev 25 (den er 5 år gammel nu), og den kører et par gange om ugen i hvert fald... bager rugbrød 2 gange ugentlig, boller 2-3 gange om ugen, og så hvad jeg ellers lige bager  bruger den også om sommeren til at røre koldskål med - kan faktisk bare ikke undvære den, og ville være grædefærdig hvis den "døde"   så tror jeg at jeg fluks måtte finde penge til at købe en ny med det samme!!!

Og sikke meget lækkert tilbehør du har fået til den

Pøj pøj med et godt makkerskab de næste mange år! Min mor's går på pension nu her til jul (min far har købt en ny til hende i julegave), men den er også 30 år gammel, også en kenwood

Anmeld

11. december 2011

Bom

Na-Wi skriver:

ej hvor skønt, så ved jeg hvad jeg skal gøre hvis den siger underligt på et tidspunkt .. vil godt tro at man bliver afhængig af den .. Men det er bare en god ting, så skal der bages noget lækkert brød istedet for det man kan købe ..

Mange tak

Nemlig..

Jeg bruger faktisk også min til at røre frikadelle farsen sammen, så slipper man for af have fingerne i det..

Hvis du engang får muligheden, skulle du prøve og lave medister med den, jeg har gjort det to gange nu, og det er verdens bedste medister..

Anmeld

11. december 2011

Na-Wi

Bom skriver:

Nemlig..

Jeg bruger faktisk også min til at røre frikadelle farsen sammen, så slipper man for af have fingerne i det..

Hvis du engang får muligheden, skulle du prøve og lave medister med den, jeg har gjort det to gange nu, og det er verdens bedste medister..

ej hvor sjovt du nævner det.. min kæreste og jeg har lige siddet (for 15 minutter siden) og snakket om at vi vil prøve at lave en julemedister i maskinen til juleaften.. Men vi skal bare lige finde en god opskrift uden for meget mærkeligt i..

Anmeld

11. december 2011

Dansker I Holland

Hehe fedt smiler... tillykke med den knuz..

Anmeld

11. december 2011

Na-Wi

Dansker I Holland skriver:

Hehe fedt smiler... tillykke med den knuz..

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.