Ihhh har lavet julenegle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.410 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Chalala85

Det er da lige hvad jeg har Fik lige lidt nye produkter hjem og de skal jo lige testes inden de kommer i shoppen... så nu er jeg total jule klar hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

.....

Chalala85 skriver:

Det er da lige hvad jeg har Fik lige lidt nye produkter hjem og de skal jo lige testes inden de kommer i shoppen... så nu er jeg total jule klar hehe

Iih, hvor fint

Anmeld

11. december 2011

Chalala85

Strawberry skriver:

Iih, hvor fint

Tusind tak

Anmeld

11. december 2011

Muffin_girl

Chalala85 skriver:

Ihh hvor fine  

Jeg læste det som juleSNEGLE.. Så forventede en go kage.. HAhha ..

Men flotte negle 

Anmeld

11. december 2011

Chalala85

AalborgPigen skriver:

Ihh hvor fine  

Jeg læste det som juleSNEGLE.. Så forventede en go kage.. HAhha ..

Men flotte negle 

hahaha fedt! håber ikke du blev for skuffet.. men sidder da og spiser kage pt

Anmeld

11. december 2011

Muffin_girl

Chalala85 skriver:

hahaha fedt! håber ikke du blev for skuffet.. men sidder da og spiser kage pt

Ihh hvor er du dum!! Nu vil jeg også have kage

Hvad spiser du ? 

Anmeld

11. december 2011

Chalala85

AalborgPigen skriver:

Ihh hvor er du dum!! Nu vil jeg også have kage

Hvad spiser du ? 

En honningkage og et par brunkager hihi  man er vel gravid og i julestemning

Anmeld

11. december 2011

M (:

Chalala85 skriver:

Haha, jeg læste det som "juleSnegle", så havde en forventning om små snegle med nissehuer på! Måske man skulle øve sig i at læse?  

Men udover det, så er de da rigtig fine dine negle - bliver helt misundelig! Ville så gerne have sådan nogle, men det tillader arbejdet desværre ikke.. ØV!

Anmeld

11. december 2011

Chalala85

M (: skriver:

Haha, jeg læste det som "juleSnegle", så havde en forventning om små snegle med nissehuer på! Måske man skulle øve sig i at læse?  

Men udover det, så er de da rigtig fine dine negle - bliver helt misundelig! Ville så gerne have sådan nogle, men det tillader arbejdet desværre ikke.. ØV!

hihi tror jeg skal skrive med stort næste gang.. du er ikke den eneste der fik det til julesnegle men tusind tak, er du i sundhedsvæsnet? Så er det med at gøre det når der er ferie

Anmeld

11. december 2011

M (:

Chalala85 skriver:

hihi tror jeg skal skrive med stort næste gang.. du er ikke den eneste der fik det til julesnegle men tusind tak, er du i sundhedsvæsnet? Så er det med at gøre det når der er ferie

Jeg læser til sygeplejerske, og fra 1/2 skal i vi praktik indtil 1/7.. Men lige nu er der en del øvelser i vores simulationslokale, og der skal man være klædt som hvis man var på afd. (og er man ikke, kan man desværre ikke deltage i undervisningen!).. 

Ja, men synes også det er lidt mange penge at kaste efter negle, der kun må være på 7-14 dage (selvom de er meget fine!)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.