Anonym skriver:
Min prinsesse bruger stadig ble om natten. Men er helt blefri om dagen og har været det siden hun var 2 et halvt år og der er ingen problemer om dagen. Har snakket med lægen om det og hin vil have jeg skal prøve nogle piller mod det. Er der nogen der har erfaring med piller i mod det ( kan ikke huske hvad der de hedder ) . Er der andre der har børn på hendes alder der stadig bruger nat ble ?
Jeg synes du skal give hende et år mere iden du begynder at lave særlige foranstaltninger..nogle børn skal helt hen omkring 6-7 årsalderen før ders hjerne begynder at producere nok af det hormon, der gør dem renlige om natten.
Min søn var også over 6 år før det kom, men faktisk kom det til gengæld også nærmest lige pludseligt.
Vores gamle familielæge, holdt på at mange børn rent faktisk vokser fra sengevæderiet der...og det holdt stik med vores.
Vi fortsatte stille og roligt med at tage ham ud og tisse af inden vi selv gik i seng, og sørgede for, at han ikke fik for meget at drikke efter aftensmadtid og den slags..og vupti, så kom det lige pludseligt fra den ene dag til den anden.

Kærligst
Sussie
Anmeld