Bryndis skriver:
Hvilken hjemmeside kan man gå ind på for at købe hundehvalpe?
vi kiggede på dba, gul og gratis og kennel hjemmesider som vi fandt via google. Jeg vil sige så længe man ringer til dem inden man henter hunden og kan hører hvor meget de ved om tingene og om de er chippet og har fået ormekur som jo er lovpligtigt, hvis man stadig er tryg efter samtalen over tlf så ville jeg sige at man godt kan tage hen til adressen og se hunden, så man også ved hvilke omgivelser den har haft. Så synes jeg i hvert fald man har tage sine forhåndsregler.
Vi ringede til 3 forskellige og den ene kunne stort set ikke dansk og vidste intet om hunden selvom det var en racehund og den anden ville ikke have vi hentede den hjemme hos dem selv, men den sidste snakkede jeg med i ca. en halv time og de kunne fortælle de ejede begge hunde og en masse historier om racen og hvordan den skulle passes osv. og vi fik lov at komme og besøge dem med det samme, hvor vi også fik snakket en del og set på hunden og fik købekontrakten og sundhedsbogen osv. så vi vidste der var styr på tingene.
Kan jo ikke udtale mig om hvor der er godt og sket, men nu har jeg fortalt min historie og vi har en rigtig dejlig hund nu.
Anmeld