Købe hund, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

.....

Der er mange der sælger labradore og chiuaua (staves?) hunde, på DBA.dk . Men hæng mig ikke op på, om det er en god side at købe en hund ved 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

mn

Linda83 skriver:

Blander mig lige, hvilken hunde er allergi venlige ? Min søn har nemlig allergi, så ville gerne høre hvilken hund der ville være gode til os

http://www.hundeleksikon.dk/allergivenligehunderacer.html her kan du se lidt om de forskellige racer.

Anmeld

11. december 2011

L83

Maja84 skriver:

Min mor har racen Chinese crested, hun har 2 hårløse og 2 med pels. Nogle skønne hunde, som er allergivenlige. Pt har de 4 hvalpe som søger nyt hjem hvis det har interesse. Ellers er der bomuldshunden, men den kræver langt mere pelspleje, og Er generelt lidt dyrere, men kommer jo an på hvad man er til. MAn skal bare være obs på ikke at købe en af blandingerne, dvs cc blandet med feks Shitzu eller Chihuahua

Mange tak vi har talt om en hund mere nemlig. Vi har en chihuahua blandet med er drævg pincher og ham kan han nemlig godt tåle. Han er korthåret og har en fin ples

Anmeld

11. december 2011

mn

Bryndis skriver:

Hvilken hjemmeside kan man gå ind på for at købe hundehvalpe?

vi kiggede på dba, gul og gratis og kennel hjemmesider som vi fandt via google. Jeg vil sige så længe man ringer til dem inden man henter hunden og kan hører hvor meget de ved om tingene og om de er chippet og har fået ormekur som jo er lovpligtigt, hvis man stadig er tryg efter samtalen over tlf så ville jeg sige at man godt kan tage hen til adressen og se hunden, så man også ved hvilke omgivelser den har haft. Så synes jeg i hvert fald man har tage sine forhåndsregler.

Vi ringede til 3 forskellige og den ene kunne stort set ikke dansk og vidste intet om hunden selvom det var en racehund og den anden ville ikke have vi hentede den hjemme hos dem selv, men den sidste snakkede jeg med i ca. en halv time og de kunne fortælle de ejede begge hunde og en masse historier om racen og hvordan den skulle passes osv. og vi fik lov at komme og besøge dem med det samme, hvor vi også fik snakket en del og set på hunden og fik købekontrakten og sundhedsbogen osv. så vi vidste der var styr på tingene.

Kan jo ikke udtale mig om hvor der er godt og sket, men nu har jeg fortalt min historie og vi har en rigtig dejlig hund nu.

Anmeld

11. december 2011

TR

Bryndis skriver:

Hvilken hjemmeside kan man gå ind på for at købe hundehvalpe?

Den blå avis Der har jeg købt min hund ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.