Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LunaLykke skriver:Jeg er ude og har taget en pakke af det der pulvergrød med. Men! Har kun taget posen med, og ikke æsken hvor der står hvordan det laves. Det er vistnok hirsegrød fra beauvais. Nogen der har den stående og lige kan skrive hvordan den laves?
Har heller aldrig brugt opskrifen på pakken. Vil sige prøv dig frem. Først varm vandet og så prøver du bare frem.. En spiseske af gangen indtil du selv synes konsistensen er god.
michelledam skriver: ssusupsupeJeg fuldte aldrig det der stod. Jeg hældte vand op i en tallerken og varmede den i microen hvorefter jeg blandede lidt af pulveret i afgangen for jeg ville kun have den tynd grød. Bruger det ikke mere. Men synes baredu skal blande det som du synes er en passende grød.
ssusupsupeJeg fuldte aldrig det der stod. Jeg hældte vand op i en tallerken og varmede den i microen hvorefter jeg blandede lidt af pulveret i afgangen for jeg ville kun have den tynd grød. Bruger det ikke mere. Men synes baredu skal blande det som du synes er en passende grød.
LunaLykke skriver:Ok super, tusind tak for svar
Jeg kogte noget vand, blandede det med koldt vand og så puttede jeg pulver i indtil den virkede som en grød jeg selv ville sætte tænderne i
Saram skriver: Har heller aldrig brugt opskrifen på pakken. Vil sige prøv dig frem. Først varm vandet og så prøver du bare frem.. En spiseske af gangen indtil du selv synes konsistensen er god.
LunaLykke skriver: Okay, og der skal ikke mme i vel?
Okay, og der skal ikke mme i vel?
Nej der skal ikke mme i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128