Har lige brug for hurtig hjælp ang. grød !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. december 2011

lycly

Jeg er ude og har taget en pakke af det der pulvergrød med. Men! Har kun taget posen med, og ikke æsken hvor der står hvordan det laves. Det er vistnok hirsegrød fra beauvais. Nogen der har den stående og lige kan skrive hvordan den laves?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Mother-love

LunaLykke skriver:

Jeg er ude og har taget en pakke af det der pulvergrød med. Men! Har kun taget posen med, og ikke æsken hvor der står hvordan det laves. Det er vistnok hirsegrød fra beauvais. Nogen der har den stående og lige kan skrive hvordan den laves?

Jeg fuldte aldrig det der stod. Jeg hældte vand op i en tallerken og varmede den i microen hvorefter jeg blandede lidt af pulveret i afgangen for jeg ville kun have den tynd grød. Bruger det ikke mere. Men synes baredu skal blande det som du synes er en passende grød.

Anmeld

11. december 2011

Saram

Har heller aldrig brugt opskrifen på pakken. Vil sige prøv dig frem. Først varm vandet og så prøver du bare frem.. En spiseske af gangen indtil du selv synes konsistensen er god.

Anmeld

11. december 2011

lycly

michelledam skriver:

ssusupsupe

Jeg fuldte aldrig det der stod. Jeg hældte vand op i en tallerken og varmede den i microen hvorefter jeg blandede lidt af pulveret i afgangen for jeg ville kun have den tynd grød. Bruger det ikke mere. Men synes baredu skal blande det som du synes er en passende grød.

Ok super, tusind tak for svar

Anmeld

11. december 2011

Mother-love

LunaLykke skriver:

Ok super, tusind tak for svar

Anmeld

11. december 2011

Muhmi

Jeg kogte noget vand, blandede det med koldt vand og så puttede jeg pulver i indtil den virkede som en grød jeg selv ville sætte tænderne i

Anmeld

11. december 2011

lycly

Saram skriver:

Har heller aldrig brugt opskrifen på pakken. Vil sige prøv dig frem. Først varm vandet og så prøver du bare frem.. En spiseske af gangen indtil du selv synes konsistensen er god.

Okay, og der skal ikke mme i vel?

Anmeld

11. december 2011

Janni.

LunaLykke skriver:

Okay, og der skal ikke mme i vel?

Nej der skal ikke mme i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.