OH MY GOD... Sidste måned i denne kategori...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Isabella_mor

ja det vil jo så sige at Villads bliver 11 måneder i dag .. og han er syg. . det ses dog ikke på billederne fordi han har fået panodil for halvanden time siden... så nu er han helt frisk. næsten.. 

han er jo blevet så stor.. og er begyndt i vuggestue.

elsker alt der kan trille rulle og dreje rundt.. ALT...  yndlingslegetøjet er alt det han ikke har som legetøj.. men f.eks. Tomme sodavandsflasker. rødløg, hundens mad og vand og hundens legetøj osv... fy føj.. 

han er hurtig og ved hvad han vil, og kravler derudaf... det der at gå det har han ikke rigtig fået interesse for endnu. og vi presser ham ikke til det.. men der går nok ikke længe for han er det eneste barn der ikke går på hans stue i vuggestuen.. så han kommer nok til det snart. 

han siger dog en masse ord.. f.eks. Obi, som er vores hund.. Ida som er hans moster og pæd. medhjælper på stuen. moar har han sagt i længe.. og så soger han hov.. ja ja ja og så bare babysprøg for resten.. så han er dygtig, men mor her snakker jo også som en papegøje ^^

jeg fik lige taget nogle billeder af ham her i formiddags... 

han er jo blevet en krabat... og beklager hans grimme frisure.. jeg skulle klippe hans pandehår fordi det gik ned i øjnene. så nu har han fået den berygtede/frygtede grydefritz...  men kun fortil... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Rødhætte

isabellamor skriver:

ja det vil jo så sige at Villads bliver 11 måneder i dag .. og han er syg. . det ses dog ikke på billederne fordi han har fået panodil for halvanden time siden... så nu er han helt frisk. næsten.. 

han er jo blevet så stor.. og er begyndt i vuggestue.

elsker alt der kan trille rulle og dreje rundt.. ALT...  yndlingslegetøjet er alt det han ikke har som legetøj.. men f.eks. Tomme sodavandsflasker. rødløg, hundens mad og vand og hundens legetøj osv... fy føj.. 

han er hurtig og ved hvad han vil, og kravler derudaf... det der at gå det har han ikke rigtig fået interesse for endnu. og vi presser ham ikke til det.. men der går nok ikke længe for han er det eneste barn der ikke går på hans stue i vuggestuen.. så han kommer nok til det snart. 

han siger dog en masse ord.. f.eks. Obi, som er vores hund.. Ida som er hans moster og pæd. medhjælper på stuen. moar har han sagt i længe.. og så soger han hov.. ja ja ja og så bare babysprøg for resten.. så han er dygtig, men mor her snakker jo også som en papegøje ^^

jeg fik lige taget nogle billeder af ham her i formiddags... 

han er jo blevet en krabat... og beklager hans grimme frisure.. jeg skulle klippe hans pandehår fordi det gik ned i øjnene. så nu har han fået den berygtede/frygtede grydefritz...  men kun fortil... 

Hvor ser han skøn ud.. Synes også tiden flyver afsted.. Vi må huske at nyde dem i nuet

Anmeld

11. december 2011

Isabella_mor

Rødhætte skriver:

Hvor ser han skøn ud.. Synes også tiden flyver afsted.. Vi må huske at nyde dem i nuet

tak  

ja det må vi. og det gør vi også  

Anmeld

11. december 2011

Clisolka

Armen hvor er det nogle dejlige billeder af ham  Og ja, tiden flyver afsted - jeg syntes lige du har skrevet, at du har født 

Anmeld

11. december 2011

_-Kathrine-_

Nåå... Han er så sød, din Villads og sikke en fin frisure
Tiden går bare alt alt for hurtigt!

Anmeld

11. december 2011

Laulund87

Hold op han ser ud til at kunne lave en masse ballade 

Sikke en charmer

Anmeld

11. december 2011

Isabella_mor

Babymor2010 skriver:

Armen hvor er det nogle dejlige billeder af ham  Og ja, tiden flyver afsted - jeg syntes lige du har skrevet, at du har født 

ja jeg syntes også lige at det er for ik så længe siden at jeg lå med en lille bitte nyfødt baby...

Anmeld

11. december 2011

Isabella_mor

_-Kathrine-_ skriver:

Nåå... Han er så sød, din Villads og sikke en fin frisure
Tiden går bare alt alt for hurtigt!

tak ja det gør den altså bare... og jeg syntes ikke jeg kan følge med.

Anmeld

11. december 2011

Isabella_mor

Laulund87 skriver:

Hold op han ser ud til at kunne lave en masse ballade 

Sikke en charmer

ohh yeah, han er bedst til at lave ballade..

men han er også god til at charmere sig ind på ISÆR de kvindelige pædagoger og kunder der står i kø i butikkerne osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.