michelledam skriver:
Hej piger Isabella har ikke rigtig vil spise de sidste par dage hverken mos/grød eller hendes flaske. Hun spiser en 30 - 80 ml og så begynder kun bare og lege med sutteflasken. Og når hun skal have skemad flytter hun hovedet hele tiden og skubber sig bag ud og skriger helt vildt hvor hvis man bliver ved med at vil give hende begynder hun oggræde. Hun vil godt drikke af kop. Men ved virkelig ikke hvad der sker. Har tænkt det måske kunne være 26 ugers tigerspring men plejer de ikke og få et appetitspring?
Hun er glad og har ikke ondt eller noget dog har hun virket lidt passiv her til aften. Og så har hun været lidt træt. Men det kan vel være fordi hun ikke har fået så meget at spise idag.
Skal jeg være nervøs eller er det meget normalt ligesom hvis vi andre har nogen dage hvor vi ikke spiser så meget?
Madeleine havde mange perioder fra vi startede på ske mad til hun ca blev 1 år, hvor hun nærmest levede af luft. Og hver gang var jeg ved at gå ud af mit gode skind, fordi hun ikke er den største pige af alder.
Men sådan har hun det bare, og det er heldigvis blevet bedre, og vi tager det også mere afslappet nu.
Men det er hårdt mens det står på, og har tudet mange gange af frustration.
Anmeld