Sputnik.dk + iPhone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Bambii

Heej piger

Jeg sidder med min iPhone og skal se noget på sputnik.dk, men jeg kan ikke se det uden at have et eller andet program, men det program kan man kun hente på computeren, er der ikke et program man kan hente til iPhone så man kan se noget på sputnik eller andre sider med serier og sådan ?  

Please sig der er noget man kan gøre piger Hehe.. 

Håber at i allesammen har haft en rigtig god dag derude rundt omkring iDanmark og hvor i ellers befinder jer henne i verden  

Håber i nyder julehyggen lige så meget som jeg gør  

Kram til jer allesammen derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

An&Jo

Bambii skriver:

Heej piger

Jeg sidder med min iPhone og skal se noget på sputnik.dk, men jeg kan ikke se det uden at have et eller andet program, men det program kan man kun hente på computeren, er der ikke et program man kan hente til iPhone så man kan se noget på sputnik eller andre sider med serier og sådan ?  

Please sig der er noget man kan gøre piger Hehe.. 

Håber at i allesammen har haft en rigtig god dag derude rundt omkring iDanmark og hvor i ellers befinder jer henne i verden  

Håber i nyder julehyggen lige så meget som jeg gør  

Kram til jer allesammen derude

nej desværre så tror jeg ikke at du kan få det program ned..

for så vidt jeg husker så er det vidst flash player de bruger på sputnik, og dem har apple ikke en samarbejdsaftale med desværre..

Anmeld

16. december 2011

Bambii

An&Jo skriver:

nej desværre så tror jeg ikke at du kan få det program ned..

for så vidt jeg husker så er det vidst flash player de bruger på sputnik, og dem har apple ikke en samarbejdsaftale med desværre..

Nå okay øvøv..

Men tak for svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.