Hej, jeg har brug for at høre andres mening om følgende : Jeg har en kollega som jeg har flirtet med. Han er 47 og har 2 børn (fraskilt) og jeg er 28 (ingen børn). Han har hele tiden virket ret genert - men vi har sendt hinanden øjne osv. Til en firmafest for ikke så længe siden, fortalte han mig hvor tiltrukket han var af mig, og han havde lagt meget mærke til mig, og dette lå flere måneder tilbage. Han havde bare haft det lidt underligt med aldersforskellen og var bange jeg ikke gad en fraskilt med to børn (14 og 18 år). Da jeg jo også er tiltrukket af ham talte vi om hvis vi evt. skulle ses, og hvis det udviklede sig til mere, hvordan vi skulle forholde os. Han var meget bekymret for det med at han havde børn og var det ældre - men mtte indrømme han var vild med mig.
Jeg skrev en email til ham for nogle dage siden - bare en lille hilsen om at det ku være hyggeligt lige snakke inde på kontoret.. intet mere og jeg har ikke fået svar. Er det ikke mærkeligt?? Efter han rent faktisk har fortalt om sine følelser for mig?? Han kunne sågar huske ting jeg har sagt for over et år siden, hvor jeg kommer fra osv. uden jeg selv nogensinde har fortalt ham det.
Gode råd modtages gerne og hvordan man så skal agere nu?
R
Anmeld