hvor lang tid skal der gå før man kan få hjælp ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

Sagen er den
at kæresten og jeg har forsøgt at blive gravide de sidste 2 år, jeg er blevet gravid 4 gange hvor 3 er endt i abort inden uge 9, og 4'ern er endt i uge 12. Min læge vil gerne næste gang jeg bliver gravid holde ekstra øje med mig, men synes bare det snart er for meget for mig. Har mistet 3 gange på under 4 måneder og da jeg kan teste positiv tidligt ved jeg at jeg har været gravid de sidste 2 måneder.
Jeg forstår bare ikke hvorfor det altid ender i abort for mit hcg stiger som det skal og ja jeg ved jo så ikke med de der "kønshormoner - altså pige/dreng" stiger som de skal.

Men spørgsmålet er jo så, hvor lang tid skal der gå før at vi kan få hjælp til at blive gravide ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Faith

Ville da mene at du skulle i en eller anden form for udredning. Det er da ikke til at holde til at blive ved med at miste. Hvis jeg var dig ville jeg tage en snak med min læge og lægge lidt pres på for at blive henvist til nogen der har mere forstand på gentagne spontane aborter.

Anmeld

10. december 2011

pussekat

hejsa

jeg synde du skal snakkes med læge om at bliv udredning på sygehus sige de til mig at man skal have 3 efter hende og det her du jo have  så kan ikke fårstå at læge ikke her gjor det for lang til side

Anmeld

10. december 2011

Frk.Nissen

Undskyld jeg spørger. Hvordan kan du miste 3 gange indefor 4 mdr? 

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Min læge sagde bare at jeg når jeg blev gravid igen så ville han holde mere øje med mig.. men det kan man jo ikke bruge til noget - for det når jo at ende inden man måske kan se noget på en scanning..

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Frk.Jensen. skriver:

Undskyld jeg spørger. Hvordan kan du miste 3 gange indefor 4 mdr? 

sorry det var ikke sådan der sku stå hehe !!

jeg prøver lige hurtig en nemmere forklaring..

november 2010 testede jeg positiv- mistede i januar 2011.. blev gravid igen i august 2011 mistede på min mens dag - den 30 august.. blev gravid igen i okt. mistede i november - og min ægløsning har så været kommet igen på normal vis efter aborten og er så blevet gravid i november og mister nu ! :/

måske lid bedre forklaret end det andet ?? håber du forstår

Anmeld

10. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

Hej Piger

Sagen er den
at kæresten og jeg har forsøgt at blive gravide de sidste 2 år, jeg er blevet gravid 4 gange hvor 3 er endt i abort inden uge 9, og 4'ern er endt i uge 12. Min læge vil gerne næste gang jeg bliver gravid holde ekstra øje med mig, men synes bare det snart er for meget for mig. Har mistet 3 gange på under 4 måneder og da jeg kan teste positiv tidligt ved jeg at jeg har været gravid de sidste 2 måneder.
Jeg forstår bare ikke hvorfor det altid ender i abort for mit hcg stiger som det skal og ja jeg ved jo så ikke med de der "kønshormoner - altså pige/dreng" stiger som de skal.

Men spørgsmålet er jo så, hvor lang tid skal der gå før at vi kan få hjælp til at blive gravide ??

Jeg er selv i samme situation. Jeg har tabt 4 gange.. 3 gange sa og 4 gang gravid uden for min livmoder. Jeg har Pcos. Du kan komme til udredning efter 3 SA!!!!! og sig og fremskynd hos din læge at du VIL I BEHANDLING OG UDREDES NU! 

Tro mig, jeg ved hvordan du har det!  I dit tilfælde er det ikke et spørgsmål om hvor lang tid .. men hvor MANGE GANGE du har tabt.. ! 

Synes klart du skal få undersøgt mulighederne for hjælp.. for det et en psykisk hård ballast og mange tanker der går igennem dit hoved. 

Jeg bliver fulgt nøje af min gyn hvis der er det mindste tegn på graviditet skal jeg ringe. Har lige været i p pille behandling og er opstartet noget metformin pga mine hormoner... 

noget skal der gøres for dig. stor  herfra. 

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg er selv i samme situation. Jeg har tabt 4 gange.. 3 gange sa og 4 gang gravid uden for min livmoder. Jeg har Pcos. Du kan komme til udredning efter 3 SA!!!!! og sig og fremskynd hos din læge at du VIL I BEHANDLING OG UDREDES NU! 

Tro mig, jeg ved hvordan du har det!  I dit tilfælde er det ikke et spørgsmål om hvor lang tid .. men hvor MANGE GANGE du har tabt.. ! 

Synes klart du skal få undersøgt mulighederne for hjælp.. for det et en psykisk hård ballast og mange tanker der går igennem dit hoved. 

Jeg bliver fulgt nøje af min gyn hvis der er det mindste tegn på graviditet skal jeg ringe. Har lige været i p pille behandling og er opstartet noget metformin pga mine hormoner... 

noget skal der gøres for dig. stor  herfra. 

ved du om man kan få en gyn uden at have en henvisning til det ?? eller skal det gå igennem lægen først...

Anmeld

10. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

ved du om man kan få en gyn uden at have en henvisning til det ?? eller skal det gå igennem lægen først...

Du skal have henvisning fra din læge til en gyn ... og der kan gå et par måneder før du kommer til. Jeg ved ikke hvor i landet du er fra. 

Men han sender en henvisning med det samme, og så kan du ringe til Gyn. og få en tid .. og forklar endelig tingene som de er! 

Lige så snart du får tiden til gyn, kan du slappe lidt mere af, for så ved man der bliver gjort noget.. i stedet for at være "sikker" på man bare mister igen. 

Det kunne være rigtig godt for dig at blive udredt med blodprøver osv for at finde ud af hvad oversagen er. 

Anmeld

10. december 2011

Frk.Nissen

Kunne godt forstå det som du skrev   Kunne ikke få det til at henne sammen. For troede ikke du havd eægløsning i den sammen mdr, som du havde miste i. 
Du har godt nok været meget igemmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.