Anonym skriver:
Hej Piger
Sagen er den
at kæresten og jeg har forsøgt at blive gravide de sidste 2 år, jeg er blevet gravid 4 gange hvor 3 er endt i abort inden uge 9, og 4'ern er endt i uge 12. Min læge vil gerne næste gang jeg bliver gravid holde ekstra øje med mig, men synes bare det snart er for meget for mig. Har mistet 3 gange på under 4 måneder og da jeg kan teste positiv tidligt ved jeg at jeg har været gravid de sidste 2 måneder.
Jeg forstår bare ikke hvorfor det altid ender i abort for mit hcg stiger som det skal og ja jeg ved jo så ikke med de der "kønshormoner - altså pige/dreng" stiger som de skal.
Men spørgsmålet er jo så, hvor lang tid skal der gå før at vi kan få hjælp til at blive gravide ??
Jeg er selv i samme situation. Jeg har tabt 4 gange.. 3 gange sa og 4 gang gravid uden for min livmoder. Jeg har Pcos. Du kan komme til udredning efter 3 SA!!!!! og sig og fremskynd hos din læge at du VIL I BEHANDLING OG UDREDES NU!
Tro mig, jeg ved hvordan du har det!
I dit tilfælde er det ikke et spørgsmål om hvor lang tid .. men hvor MANGE GANGE du har tabt.. !
Synes klart du skal få undersøgt mulighederne for hjælp.. for det et en psykisk hård ballast og mange tanker der går igennem dit hoved.
Jeg bliver fulgt nøje af min gyn hvis der er det mindste tegn på graviditet skal jeg ringe. Har lige været i p pille behandling og er opstartet noget metformin pga mine hormoner...
noget skal der gøres for dig. stor
herfra.
Anmeld